تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS)در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان

تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس توسط نمایندگی مجاز گلدیران

اگر در خانواده پرجمعیتی زندگی می کنید و یا هر هفته مهمانان زیادی دارید، احتمالا شما هم از شستن ظرف ها بیزار شده اید و دوست دارید این کار وقت گیر و کلافه کننده را به تعویق بیاندازید. ماشین ظرفشویی یکی از کارآمد ترین وسایل خانه است که راحتی و آسایش زندگی شما را دوچندان می کند. اما اگر ظرفشویی شما به درستی ظروف را تمیز نکند و کارکرد مشکل داری داشته باشد و یا به طور کلی از کار بیوفتد، نه تنها آسایش و راحتی بلکه دردسر و گرفتاری بسیاری هم خواهد داشت. ظرفشویی های امروزی هزینه اولیه بالایی دارند و به دلیل پیشرفت تکنولوژی های بکار رفته در ساخت آنان، دارای ساختار پیچیده ای نیز هستند.

این مسائل سبب شده که هر تعمیرکاری صلاحیت لازم برای رسیدگی به ظرفشویی شما را نداشته باشد و حتی امکان تشدید مشکل و خسارات بیشتر به شما هم وجود دارد. بنابراین بهترین انتخاب شما در مواقع خرابی ظرفشویی تان، مراجعه به متخصص برند دستگاه خودتان است که از دانش فنی و تسلط لازم برخوردار است. نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس برای کمک به شما در این زمینه آماده ارائه خدمات سریع و حرفه ای خود می باشد. از دیگر خدمات ال جی پردیس تنها نمایندگی ال جی و گلدیران در پردیس نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی نیز است.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس در محل

نصب اصولی و تعمیر بر طبق استاندارد ماشین ظرفشویی اهمیت بسیاری دارد، زیرا می تواند از بروز برخی مشکلات رایج جلوگیری نماید. همچنین مراقبت و نگهداری از دستگاه با انجام سرویس های دوره ای توسط تکنسین حاذق، می تواند مشکلات جزئی و ایرادات دستگاه را رفع نموده و به عمر مفید آن بیافزاید. تعمیر ماشین ظرفشویی نیز، به هنگام بروز مشکلی در دستگاه که سبب کارکرد غیر نرمال آن شده است، توسط تعمیرکار متخصص لازم بوده و باید سریعا پیگیری شود تا از تشدید مشکل جلوگیری نماید.

عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس توسط تعمیرکاران ال جی پردیس

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی پردیس با بیش از صدها متخصص تعمیر ماشین ظرفشویی هر یک از برندهای معتبر، خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیرات آنها را برای تمامی مدلها و انواع ظرفشویی های رومیزی و ایستاده ارائه می نماید. انواع برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار مخصوصا ال جی توسط نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس پشتیبانی می شود، بنابراین نیاز به هیچ گونه نگرانی نیست. در خصوص عیب یابی در ماشین لباسشویی که به دانش تخصصی در این زمینه نیازمند است، تکنسین های ما با بازدید حضوری در محل عیب دستگاه شما را بررسی خواهند کرد.

مزایای سفارش تعمیر در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس

خدمات رسانی با کیفیت به مشتریان هدف نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس است. از مزایای ثبت سفارش در این نمایندگی مجاز استفاده از بهترین تعمیرکارها برای تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس است با توجه به اینکه شرکت ال جی پردیس بهترین گزینه برای تعمیر ظرفشویی در پردیس است  ضمانت ۱۸۰ روزه خدمات انجام شده تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس را نیز بر عهده می گیرد. همچنین کلیه خدمات تعمیرات زیر نظر و منصفانه خواهند بود.

هزینه سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس

مشابه باقی وسایل برقی خانگی قیمت دقیق نمی توان از روند تعمیرات در اختیار مشتریان گذاشت. اولین دلیل، متغییر بودن قیمت قطعات در شرایط کنونی است. دلیل مهم بعدی این است که ممکن است مشکل دستگاه از خرابی چندین قطعه باشد و در این صورت به ناچار پس از بازدید حضوری هزینه سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس به مشتریان اعلام خواهد شد.

عوامل موثر بر هزینه سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس

هرچه سریعتر بتوانید پس از خرابی دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس ارتباط بر قرار کنید و مشکل و عیب دستگاه را سریعتر متوجه بشوید امکان اینکه باقی قطعات مجاور یا مرتبط به قطعه خراب شوند کمتر است. و ماشین ظرفشویی شما برای تعمیر متحمل هزینه های سنگین نخواهد شد.

نمایندگی مرکزی گلدیران تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس

از مزایای مراجعه به نمایندگی های مجاز این است که می توانید از حرفه ای بودن کادر اطمینان داشته باشید. زیرا که هدف این نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس جلب اعتماد مشتریان و رضایت آنهاست. در نمایندگی مرکزی گلدیران در پردیس ما با خدمات رسانی سریع سعی در رفع مشکل مشتریان در کمترین زمان را داریم، همچنین پس از بروز مشکل پیش آمده بعد از خدمات رسانی ما می توانید مطمئن باشید که به عنوان یک مرجع نمایندگی مرکزی در پردیس به مشکل شما پاسخ خواهیم داد.

سرویسکار ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس

در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در پردیس سرویسکاران ما بیش از سالها تجربه در حیطه تعمیرات برخوردارند. ضمن اینکه هرساله تمامی متدهای روز تعمیرات وسایل خانگی نوین علی الخصوص ماشین ظرفشویی را سپری می کنند و اطلاعاتشان کاملا به روز است. همچنین در عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی توانایی بالایی داشته و متخصص هستند. پس از ثبت شفارش توسط امورمشترکین سرویسکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل خرابی دستگاه ظرفشویی شما حاضر خواهند شد.

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس

عیب یابی لوازم برقی خانگی مخصوصا ماشین ظرفشویی که به تخصص بالا برای تشخیص عیب یابی نیازمند است کار متخصصان در این حیطه است. توجه کنید که در صورت خرابی وسیله خود به هیچ عنوان خودسرانه و بدون تخصص به تعمیر آن نپردازید.

– ماشین ظرفشویی جرم و رسوب گرفته و بوی بدی می دهد

گاهی ممکن است بوی بدی که از داخل ماشین ظرفشویی تان احساس می کنید، شما را از شستشوی ظروف خود با ماشین ظرفشویی پشیمان کند. در این مواقع به یاد داشته باشید که اگر رسیدگی نکنید، این مشکل به مرور تشدید شده و بوی تعفن از داخل ظرفشویی تان بلند خواهد شد. یکی از دلایل بوی بد داخل ظرفشویی، گرفته شدن فیلتر تخلیه توسط پسماندها و ذرات باقیمانده غذایی است. گاهی این ذرات غذایی در سوراخ های بازوهای آبپاش قرا گرفته و علاوه بر مسدود شدن آنها، پس از مدتی موجب ایجاد بوی نامطبوع در داخل دستگاه می شوند. با تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس از این مشکل جلوگیری کرده و سرویس های دوره ای را فراموش نکنید.

– آب داخل ماشین ظرفشویی مانده و آب را تخلیه نمی کند

در صورتی که ماشین ظرفشویی شما تخلیه نمی کند و آب در داخل دستگاه باقی مانده است، مشکل جدی پیش روی شماست که باید سریعا برای عیب یابی آن و رفع مشکل اقدام کنید. زیرا می تواند منجر به نشتی آب و پدیده سرریزی یا فلادینگ شود و خسارات بسیاری را برای آشپزخانه و ظرفشویی شما به همراه داشته باشد. معمولا دلیل اصلی عدم تخلیه آب توسط ظرفشویی به خرابی پمپ تخلیه و یا مسدود بودن آن بر می گردد. ممکن است عاملی سبب مسدود شدن پروانه های پمپ شده باشد و یا پمپ به طور کل خراب بوده و نیاز به تعویض داشته باشد.

دلیل دیگری که موجب جمع شدن آب در داخل ماشین ظرفشویی و تخلیه نشدن آن می شود، گرفتگی فیلتر تخلیه، شیلنگ تخلیه آب و یا فاضلاب خروجی آب دستگاه است. شیلنگ تخلیه را بررسی کرده و از نبود پیچ و گرفتگی در آن مطمئن شوید. گاهی اوقات این مشکل به دلایل دیگری چون شل بودن تسمه یا عدم ارسال فرمان تخلیه از برد الکترونیک دستگاه به پمپ تخلیه نشأت می گیرد. توصیه می کنیم که اگر با تمیز نمودن فیلتر و رفع مسدودیت شیلنگ تخلیه مشکل دستگاه تان رفع نشد، برای برطرف کردن اصولی و صحیح آن، با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس تماس برقرار کنید.

– ماشین ظرفشویی شستشو را کامل انجام نداده و برنامه نیمه کاره می ماند

اختلال در برنامه ماشین لباسشویی به تنظیمات آن مربوط می شود که متخصصان طی یک مراجعه حضوری می توانند مشکل را بررسی و حل کنند.

– هنگام شستشو پودر در محفظه جاپودری ماشین ظرفشویی می ماند

معمولا برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی ۴۵ دقیقه به طول می ‌انجامد. برنامه ‌هایی که زمان کمتری دارند از مواد شوینده در پروسه شستشو استفاده نمی‌ کنند. همین امر باز نشدن و یا حل نشدن کامل قرص ماشین ظرفشویی را بدنبال خواهد داشت. برنامه‌ و زمان مناسب برای شستن ظرف‌هایتان توسط ماشین ظرفشویی را در نظر بگیرید. اگر چرخه ی شستشو ظرفشویی شما کامل نشود و قبل از باز شدن درب محفظه شوینده فعالیت ماشین ظرفشویی متوقف شود، مواد شوینده به صورت کامل در محفظه باقی می‌ ماند.

برای حل این مشکل بهتر است به برنامه تنظیم شده برای شستن ظرفها دقت کنید. بی کیفیت بودن مواد شوینده بالاخص قرص‌های ظرفشویی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایلی است که باز نشدن قرص ماشین ظرفشویی یا حل نشدن پودر در ظرفشویی را بدنبال خواهد داشت. در انتخاب مواد شوینده و قرص‌ های ماشین ظرفشویی نهایت دقت را داشته باشید. همچنین سعی کنید از برندهای مطرح و شناخته شده‌ی بازار استفاده کنید. استاندار بودن مواد شوینده معیار و شرط اصلی در انتخاب قرص‌های ماشین ظرفشویی می‌باشد.

– بدنه ماشین ظرفشویی برق دارد

اختلال در جریان آب و برق باعث می‌شود برق گرفتگی کشنده‌ای رخ دهد برای مثال، کار ماشین ظرفشویی به گونه‌ ای است که به طور همزمان با آب و برق کار می ‌کند بنابراین همیشه باید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد. گاهی اوقات ممکن است زمانی که به بدنه ماشین ظرفشویی دست می‌زنید متوجه برق داشتن ماشین ظرفشویی خود شوید.

پریز برق دارای نول، فاز و ارت می باشد. ارت برق القایی است. در خانه های جدید چاه ارت وجود دارد. اگر دستگاه مشکل فنی نداشته باشد، با وجود چاه ارت، برق کرفتگی با ولتاژ بسیار پایین در لوازم برقی احساس نمی شود. اما اگر ساختمان شما چاه ارت نداشته باشد برای رفع مشکل یا باید با دمپایی در آشپزخانه تردد کنید و یا جلوی ظرفشویی یک تکه فرش بی اندازید و یا سیم ارت متصل نمایید.

– ماشین ظرفشویی از کار افتاده واصلا روشن نمی شود

روشن نشدن ماشین ظرفشویی می تواند دلایل متعددی داشته باشد. اگر دلیل روشن نشدن دستگاه ماهیت الکتریکی دارد، اشکال می تواند از پریز برق یا دوشاخه برق ظرفشویی باشد. از سالم بودن این دو و وجود جریان الکتریکی در آنها به وسیله فازمتر اطمینان حاصل کنید. به علاوه جعبه تقسیم و فیوزها را نیز بررسی کنید که نپریده باشند. غیر از این موارد، ممکن است خرابی قفل درب و یا میکروسوئیچ درب، سبب بسته نشدن آن و درنتیجه روشن نشدن دستگاه شده باشد. در صورتی که درب و سیستم قفل آن سالمند، تایمر یا کنترل الکترونیکی ظرفشویی را بررسی کنید، مخصوصا اگر موتور پمپ تخلیه نیز شروع به کار نمی کند.

– بعد از اتمام شستشو درب ماشین ظرفشویی باز نمی شود

یکی از علت هایی که باعث باز نشدن درب ماشین ظرفشویی می شود، خراب شدن مجموعه قفل درب است. قفل درب ماشین ظرفشویی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که ممکن است هرگونه خرابی در ساختار آن باعث قفل شدن درب ظرفشویی شود. با این وجود برای بررسی علت باز نشدن در ظرفشویی بهتر است در ابتدا با تماس به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس درخواست خدمات تعمیر در محل را کنید.

– ماشین ظرفشویی صدای زیاد و غیر طبیعی دارد

بسیاری از ماشین های ظرفشویی در هنگام کار سر و صدا دارند. اما اگر ظرفشویی شما پیش از این به آرامی عملیات شستشو را انجام می داد، و یا اگر به تازگی متوجه شدیدتر شدن و بلندتر شدن صدای ماشین ظرفشویی خود شده اید، این اتفاق نشانه وجود یک مشکل جدی در دستگاه شماست که باید سریعا رسیدگی شود.دلایل سر و صدای زیاد ظرفشویی می تواند از معیوب بودن پمپ باشد. همچنین یکی دیگر از موارد شایع، نچیدن درست ظروف در ماشین ظرفشویی است که موجب برخورد بازوی آبپاش با ظروف و یا سبدها می شود. البته ممکن است خود بازوهای آبپاش و اسپری کننده های داخل دستگاه دچار مشکل شده باشند و نیاز به تعویض داشته باشند. برای رفع این مشکل از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس بهره مند شوید.

– نمایشگر ماشین ظرفشویی کد خطا (Error ) می دهد

اشکال این خطا یا Error از خارج نشدن آب از ماشین ظرفشویی می باشد نکاتی را که باید چک نمایید لوله آب خروجی را بررسی نمایید که تا خوردگی نداشته باشد ممکن است فیلترهای ظرفشویی مسدود شده باشد  ظرفشویی خود را خاموش و روشن نمایید و برنامه ای که کنسل شده است را فعال نمایید در صورت تکرار شدن این خطا میتواند علت آن از سوختگی موتور تخلیه باشد ممکن است خرابی از مدار برد اصلی دستگاه باشد

– از زیر ماشین ظرفشویی آب نشت می کند

یکی از رایج ترین مشکلات ماشین های ظرفشویی که می تواند خسارات جدی به دستگاه وارد سازد، نشتی آب یا آبریزش آنهاست. در چنین مواقعی، اگر در طول سیکل شستشو و یا پس از اتمام آن، با حجمی از آب بر روی زمین مواجه شدید با متخصصان ما در حوزه تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس ارتیاط برقرار نمایید. از جمله دلایل وجود نشتی در ماشین ظرفشویی، می توان به سالم نبودن واشر لاستیکی و بست درب اشاره کرد. همچنین امکان دارد که شیلنگ تخلیه آب ظرفشویی مسدود و یا پاره شده باشد. بنابراین، بهتر است این موضوع را پیگیری نمایید.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی ال جی

طبیعی است که توقع داشته باشید ماشین ظرفشویی تان سال ها بدون مشکل کار کند. با این حال بسیاری از ماشین های ظرفشویی زودتر از آنچه توقع دارید، ایراداتی پیدا می کنند. خوشبختانه، بسیاری از این ایرادات جزئی هستند و با چند اقدام کوچک می توانید آنها را رفع کنید. بنابراین آگاهی از نحوه عیب یابی ماشین ظرفشویی برای همه دارندگان این دستگاه پرکاربرد زندگی امروز بسیار مفید خواهد بود. نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس به معرفی تعدادی از این مشکلات رایج می پردازد.

1. ماشین ظرفشویی کار نمی کند

اطمینان یابید که قفل کودک فعال نباشد. برخی از مدل های ماشین های ظرفشویی مجهز به قفل کودک می باشند تا از روشن شدن تصادفی دستگاه جلوگیری شود. راهنمای دستگاه خود را چک کنید و اطمینان یابید که تنظیمات قفل کودک خاموش می باشد. مطمئن شوید دو شاخه ماشین ظرفشویی به برق متصل می باشد. گاهی اوقات که ماشین ظرفشویی کار نمی کند، زیرا دو شاخه ی آن به برق متصل نیست یا در فیوز برق مشکلی ایجاد شده است. اطمینان یابید ماشین ظرفشویی به طور ایمن به برق متصل می باشد و سويیچ های فیوز برق قطع نشده باشند.

2. ماشین ظرفشویی آبگیری نمی کند

اگر ماشین ظرفشویی آبگیری نمی کند، اولین کاری که باید انجام شود، اطمینان از درستی سیستم تامین آب به دستگاه است. معمولا در زیر سینک و یا اطراف آن، یک لوله یا شیلنگ آبی وجود دارد که به بخشی از پایین ماشین ظرفشویی متصل شده است و با یک شیر کنترل می شود. این شیر و شیلنگ وظیفه تامین آب از لوله کشی خانه شما تا دستگاه ظرفشویی را برعهده دارند.از مسدود نبودن شیلنگ، نبود پیچ و خم و هرگونه پارگی و شکاف در آن اطمینان یابید و سپس از باز بودن شیر مطمئن شوید و پس از آن بررسی کنید که فشار آب خیلی کم نباشد، زیرا شیر برقی ظرفشویی برای عملکرد صحیح خود به یک حداقل فشار آب نیاز دارد.

3. آبگیری ماشین ظرفشویی قطع نمی شود

یکی دیگر از مشکلاتی که با آبگیری ظرفشویی در ارتباط است، قطع نشدن آبگیری ماشین ظرفشویی و به عبارت دیگر آبگیری بی وقفه ظرفشویی است. این مشکل که گاهی از اوقات افراد را دچار مشکل می کند، به خرابی یا وجود ایراد در یکی از این قطعات مربوط می شود: شیر ورودی آب، شناور و سوییچ شناور، برد الکترونیکی.

4. ماشین ظرفشویی تخلیه نمی کند

مسیر لوله تخلیه ماشین ظرفشویی، فاضلاب و فیلترها دچار گرفتگی و مسدودیت شده اند و لذا این موارد می توانند علت جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی باشند.

5. ماشین ظرفشویی روشن نمی شود

در صورتیکه ماشین ظرفشویی شما قادر به روشن شدن نیست، مشکل می تواند از قفل درب (میکروسوئیچ) یا سوئیچ قفل درب باشد. مجموعه قفل درب برای بسته نگه داشتن درب ماشین در طول سیکل شست و شو و ممانعت از آبریزش و چکه کردن دستگاه استفاده می شود. قدم بعدی چک کردن تایمر یا کنترل الکترونیکی دستگاه است. معمولا اولین مرحله از هر سیکل شست و شویی تخلیه آب باقیمانده ای است که ممکن است در کف دستگاه برجای مانده باشد. در صورت مشاهده روشن نشدن ماشین ظرفشویی با مرکز خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس تماس بگیرید.

6. ماشین ظرفشویی سر و صدای زیادی دارد

یک پمپ تخلیه معیوب می تواند دلیل سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی شما باشد. در واقع عملکرد پمپ تخلیه تامین فشار لازم برای بازوهای آبپاش بوده و در بسیاری از مدل ها جهت تخلیه آب نیز استفاده می شود. پمپ در قسمت پایین ماشین ظرفشویی قرار می گیرد و معمولا از دو بخش مجزا تشکیل شده است. یکی جهت شست و شو یا گردش آب و دیگری جهت عملکرد تخلیه آب. هردوی بخش ها دارای پروانه هایی بوده که با موتور الکتریکی تغذیه می شوند و به حرکت در می آیند. این موتور به پایین و یا اطراف پمپ متصل است.

7. بوی بدی از داخل ماشین ظرفشویی می آید

جمع شدن پسماند غذاها در لوله تخلیه ماشین ظرفشویی سبب ساز این بوی نامطبوع است. با تماس به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس می توانید از این مشکل رهایی پیدا کنید.

8. ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد

از شایع‌ترین دلایل نشتی ماشین ظرفشویی خرابی واشر دور درب دستگاه می باشد. اگر شوینده ای که از آن برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید استاندارد نباشد و یا از کیفیت لازم برخوردار نباشد، دلیلی بر خشک شدن و ترک خوردن قطعات پلاستیکی میشوند که در نهایت نشتی آب از ماشین ظرفشویی را به دنبال خواهد داشت.

9. ماشین ظرفشویی ظرف ها را تمیز نمی شوید

پیش از هر چیز باید از تمیز بودن دستگاه خود مطمئن شوید. بنابراین ابتدا به دنبال خارج کردن هرگونه پسماند غذایی، چربی و ذرات باقی مانده از غذا در ماشین ظرفشویی، کناره ها و اطراف واشر لاستیکی درب، فیلتر تخلیه و نیز منافذ بازوهای اسپری باشید. سپس بازوهای اسپری و آبپاش را بررسی نمایید. ممکن است این بازوها معیوب بوده و قابلیت حرکت و چرخش نداشته باشند. همچنین ممکن است فشار آب آنها کم باشد.

تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در پردیس یکی از بهترین تعمیرگاه ها برای مشکل پیش آمده دستگاه شماست. در صورتی که دستگاه ها و لوازم خانگی شما دچار نقص فنی شدند این اطمینان را به شما می دهیم که جزو بهترین ها باشیم و خدمات مورد قبولی را در تعمیرات عرضه کنیم. بهترین تعمیرگاه برای تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس احتمالا همانی است که انتخاب شماست.

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS) در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان​

بهترین انتخاب

تجربه متفاوت استفاده از خدمات الجی پردیس

ارائه خدمات با کیفیت در سراسر ایران

پاسخگویی شبانه روزی در ۳۶۵ روز سال

نیروی کار متخصص و با تجربه

۱۸۰ روز ضمانت قطعات

جاروبرقی

ماشین لباسشویی

ماشین ظرفشویی

ماکروو

یخچال فریزر

ساید باید ساید

تعمیرات در محل

 شما میتوانید در صورت نیاز به تعمیر کلیه امور تعمیراتی، در محلی که دستگاه وجود دارد با همکاران ما در واحد پشتیانی در ارتباط باشید،میتوانید به راحتی مشکلات خود را به همکاران ما اعلام کنید ..

سوالات متداول

چرا ال جی پردیس را برای تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس انتخاب کنیم؟

زیرا که در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس از کادر متخصص با دانش روز کمک گرفته و در کمترین زمان آماده به پاسخگویی به مشکلات فنی در خصوص ماشین ظرفشویی برای مشتریان هستیم. با ثبت سفارش فوری برای عیب یابی دستگاه متخصصان ما در محل خرابی دستگاه حاضر شده و تعمیرات مورد نیاز را برای تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس به انجام خواهند رساند.

آیا ماشین ظرفشویی قدیمی را نیز تعمیر می‌کنید؟

تا زمانی که قطعات مورد نیاز دستگاه موجود باشد و بتوان ماشین ظرفشویی را تعمیر کرد، بله. اما اگر دستگاه آنقدر قدیمی باشد که قطعات آن پیدا نشود، نمی‌توان ماشین ظرفشویی قدیمی را تعمیر کرد.

 
چرا ماشین ظرفشویی من سر و صدای زیادی دارد؟

این دسته از لوازم خانگی را می‌توان جزو وسایل پر سر و صدا دسته‌بندی کرد. عوامل متعددی در این امر دخیل هستند که از جمله صدای موتور، صدای پمپ آب، صدای برخورد آب به سطح ظروف و ... اشاره کرد. میزان صدا به کیفیت دستگاه و عایق‌کاری بدنه آن بستگی دارد و اگر دستگاه شما از نوع پر سر و صدا باشد نمی‌توان با تعمیرات اوضاع را بهتر کرد. اما اگر قبلا صدای کمی در حین کار تولید می‌شده و اخیرا نویز آن زیاد شده نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دارید.

چرا ماشین ظرفشویی ظروف را تمیز نمی شوید؟
  • ممکن است برنامه انتخابی برای شستشو مناسب نباشد.
  • ذرات غذا بر روی ظروف خشک شده باشد.
  • این امکان می تواند باشد که بازوی آب فشان به ظروف گیر می کند و یا سوراخ های آن کثیف شده باشد.
  • از مواد شوینده نامناسب استفاده شده و یا اندازه مواد کافی نبوده است.
  • ظروف به خوبی در سبد قرار نگرفته باشد و یا میزان ظروف بیش از ظرفیت دستگاه است.
 نیاز به تعمیرات دارید؟ تیم ما متشکل از بهترین متخصصان تعمیرکار وسایل الکترونیکی است پس کار خود را به ما بسپارید …
 
 
گواهینامه ها

نظرات مشتریان

آنها قبلا از خدمات ما استفاده کرده اند

150
مشتریان ما
200
رضایت مشتری
100
مشتریان وفادار
500
درخواست ها
سبد خرید
حساب کاربری من

فرم اطلاعات کاربران