یخچال و فریزر جزو مهمترین دستگاه های برقی در خانه است. امروزه دیگر تصور زندگی بدون یخچال را نمی توان داشت چرا که برخی از ما برای صرفه جویی در زمان بسیاری از مواد غذایی را داخل فریزر قرار می دهیم تا در صورت لزوم به سرعت از آن استفاده کنیم. ضمن اینکه برای سالم ماندن مواد غذایی آنها را در قسمت یخچال و خنک کننده نگهداری می کنیم. اما به صورت کاملا طبیعی برخی مواقع این وسیله مهم دچار اختلال در عملکرد و سرمایش می گردد. که بهترین کار این است که به سرعت از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید.

تعمیر یخچال و فریزر ال جی در پردیس توسط نمایندگی مجاز گلدیران

ما در ال جی پردیس تنها نمایندگی ال جی و گلدیران در پردیس در این منطقه و سایر مناطق مجاور و قابل دسترس، برای خدمت رسانی در امور تعمیرات از جمله تعمیر یخچال و فریزر در پردیس آماده هستیم. در ادامه این مطالب به نکاتی در باب خرابی یخچال و فریزر ال جی می پردازیم.

مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر ال جی در پردیس

اگر در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد یخچال فریزر ال جی خود شده اید و قصد رفع آنها را دارید توصیه ما به شما آن است که سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر یخچال را صرفاً از نمایندگی های رسمی و مراکز مجاز دریافت نمایید. توجه به این موضوع سبب می گردد تا شما دریافت‌کننده برترین سطح کیفی خدمات در حوزه تعمیر یخچال باشید.

همانگونه که می ‌دانید تعمیر یخچال فریزر ال جی به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می ‌پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌ نمایند. مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر ال جی در پردیس تمامی تعمیرات و سرویس مربوط به یخچال فریزر ال جی را تحت پوشش قرار می دهد.

مزایای تعمیر یخچال ال جی در پردیس

تعمیر یخچال و فریزر ال جی در پردیس که توسط تیمی از برترین کارشناسان تعمیر یخچال انجام می‌پذیرد در خصوص تخصص این کارشناسان به متقاصیان تعمیر یخچال این اطمینان را می دهد که به لحاظ تخصص از بهترین متخصصان حوزه عیب یابی و تعمیر برخوردار است. ضمن اینکه هزینه تعمیر یخچال فریزر ال جی در پردیس تحت نظر و بسیار منصفانه است. تمامی عوامل موثر بر هزینه سرویس و تعمیر یخچال فریزر ال جی بدون هماهنگی با متقاضی اعمال نخواهد شد. پس از توافق تعمیر یا تعویض و یا سرویس هر قطعه تکنسین های مرکز تعمیر یخچال و فریزر ال جی و گلدیران در پردیس کار خود را آغاز خواهند کرد.

ایرادات رایج در تعمیر یخچال ال جی در پردیس

از جمله ایراداتی که ممکن است برای یخچال فریزر شما پیش بیاید:

عدم تعادل در سرمایش یخچال، خارج نشدن آب از آبسردکن، صدای بیش از حد یخچال، برفک داخل بدنه یخچال و مشکل جداسازی یخ از جایخی از ایرادات رایج در تعمیر یخچال ال جی است که ما در مرکز تعمیر یخچال و فریزر ال جی در پردیس با آنها بیشتر مواجه می شویم.

خدمات تعمیر یخچال ال جی در پردیس در محل

تعمیرات یخچال ال جی در منزل از جابجایی یخچال و انتقال آن به مرکز تعمیرات جلوگیری می کند. با درخواست این سرویس از نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر ال جی در پردیس، تکنسین به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و اقدامات لازم را برای عیب یابی و تعمیر دستگاه انجام می دهد. بنابراین دیگر متحمل زحمات جابجایی یخچال نمی شوید و احتمال آسیب دیدگی دستگاه در حین انتقال به تعمیرگاه نیز به صفر می رسد.

چرا ال جی پردیس را برای تعمیر یخچال ال جی در پردیس انتخاب کنیم؟

ما در نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر ال جی و گلدیران در پردیس تمام تلاش خود را کرده ایم تا از تیم متخصص و کارشناس برای عیب یابی و تعمیرات کمک بگیریم تا بهترین خدمات رسانی را در منزل برای متقاضیان تعمیر لوازم خانگی داشته باشیم. پس از ثبت سفارش خود برای تعمیر یخچال ال جی تکنسین های ما در کمترین زمان به محل خرابی یخچال آمده و پس از تشخیص عیب شروع به کار خواهند کرد. تعهد بر خدمات رسانی درست یکی از مهم ترین ارکانی است که در این نمایندگی به آن پایبند هستیم.

مشکلات رایج یخچال فریزر ال جی

برخی مواقع با ایرادات رایج و متداولی در یخچال های ال جی مخصوصا انواع سایدبای ساید آن روبه رو هستیم:

1. یخچال سرمای کافی ندارد

اینکه یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی دمای مناسب برای خنک کردن مواد غذایی را ندارد یکی از آزار دهنده ترین موارد است بسیاری مواقع این ایراد می تواند برای استاندارد نبودن فاصله یخچال از دیوار، تنظیم نبودن دمای استاندارد یخچال، چیدمان غیر اصولی در مقابل دریچه های هوای سرد، قرار دادن یخچال در کنار وسایل گرمازا یا تابش نور مستقیم خورشید باشد.

2. آب زیر طبقات جای میوه ای یخچال جمع می شود

احتمالا مشکل از لوله تخلیه باشد. لوله تخلیه برای انتقال آب جمع شده به ظرف تخلیه و درنهایت تبخیر آب جمع شده ساخته شده است. شما باید ابتدا لوله تخلیه که در انتهای دیوار پشتی یخچال قرار دارد را مورد بررسی قرار دهید. اگر لوله تخلیه به طور غلط نصب شده باشد، یکی از علل جمع‌ شدن آب در یخچال است. با یک تماس با نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر ال جی و گلدیران در پردیس کارشناسان ما در بهترین زمان ممکن برای متقاضیان نیروی تکنسین فرستاده و مشکل را بررسی خواهند کرد.

3. مواد غذایی داخل فریزر آب شده

از دلایل یخ نزدن فریزر و آب شدن مواد غذایی داخل آن می تواند خراب شدن موتور فن فریزر بوده که نگهدارنده قطعه کنداسور است.اگر موتور فن معیوب یا دچار سوختگی شود، سیستم داخلی فریزر در عبود دادن هوا از سیم پیچ‌ های کنداسور ناتوان است. در نتیجه عمل سرد شدن در فریزر متوقف می‌شود.

4. از داخل یخچال صدای ناهنجاری به گوش می رسد

گاهی یخچال ها دچار صداهای بلند و آزار دهنده ای می شوند که می تواند به علت این باشد که: یخچال تراز روی زمین قرار داده نشده، موتور فن اواپراتور یخچال دچار خرابی شده، پره ها فن یخچال شل شده و به هم برخورد می کنند می توانند از علل ایجاد صدای ناهنجار در یخچال های ساید بای ساید ال جی باشد که کارشناسان ما در نمایندگی مجاز تعمیر یخچال و فریزر ال جی در پردیس با تخصص در این زمینه با تشخیص درست در کمترین زمان این مشکل را برطرف خواهند کرد.

5. هنگام خاموش و روشن شدن یخچال صدای ناهنجاری به گوش می رسد

یکی از مشکلاتی که متقاضیان تعمیر یخچال بابت آن با مرکز تعمیر یخچال و فریزر در پردیس ارتباط بر قرار می کنند این است که یخچال هنگام خاموش و روشن شدن موتور صدای ناهنجاری دارد علت این مشکل می تواند برای خرابی در موتور فن کندانسور باشد که اصلی ترین دلیل خراب شدن آن کثیف شدن آن است.

6. یخچال یکسره کار می کند و اتومات نمی کند

علت اتومات نکردن یخچال و کارکردن یکسره آن دلایل مختلفی دارد که ما در این قسمت از مطالب در مرکز تعمیر یخچال و فریزر ال جی پردیس آن را بررسی می کنیم. یکی از علل می تواند نشت گاز و کم بودن سرما باشد یا مشکل از ترموستات، ضعیف شدن موتور یخچال، کثیف بودن لوله های کندانسور باشد.

7. یخچال روشن نمی شود

برای اینکه مطمئن شوید یخچال خراب است که روشن نمی شود بهتر است ابتدا پریز برق را چک کنید شاید برق نداشته باشد یا ممکن است سیم رابط یا محافظ برق یخچال مشکل داشته باشند در غیر این صورت می تواند مشکل برای اورلود یخچال یا خراب بودن ترموستات باشد. در صورتی که مشکل با تعمیر قطعات حل شود متخصصان ما در مرکز تعمیر یخچال و فریزر ال جی در پردیس سعی خواهند کرد این قطعات را تعمیر کنند در غیر اینصورت می توان قطعات را تعویض کرد.

علت خاموش و روشن شدن سریع یخچال ال جی

یکی دیگر مشکلات رایج همین خاموش و روشن شدن سریع یخچال است که در صورت تعمیر نکردن به موقع مشکلات بیشتری را برای یخچال متحمل خواهد شد. ممکن است علت این مشکل ایراد در برق رسانی در یخچال باشد یا موتور یخچال سریع داغ شده، معیوب کار کردن ترموستات، خرابی برد یخچال، دیفراست نکردن یخچال باشد.

علت کار نکردن و یخ نزدن فریزر ال جی

علت یخ نزدن فریزر یک مشکل رایج در سیستم فریزر و یخچال‌های فریزر دار است. یخ نزدن فریزر که اصطلاحا به آن سرد نکردن فریزر نیز گفته می‌شود. ایراد در رله استارت قطعه کمپرسور روشن نشدن موتور یخچال و در نتیجه عدم فعالیت سیستم سرمایشی و یخ نزدن فریزر را به دنبال دارد. با اقدام تعمیر به موقع این قطعه یخچال می‌توانید در رفع مشکل سرد نکردن فریزر تاثیرگذار باشید.

علت خاموش نشدن موتور فریزر الجی

اگر بعد از گذشت یک روز هنوز موتور یخچال شما دائماً روشن است و یا درست اتومات نمی کند باید به سراغ مشکلات فنی که سبب آسیب یخچال شما شده است بروید. وقتی تنظیمات کمپرسور به هم بریزد و برق بیشتری را به سمت خود بکشد، احتمالاً می تواند موجب آسیب دستگاه و یکسره شدن یخچال شما شود. دلیل دیگر دیفراست است. انجماد سریع و کار هیتر دیفراست آب‌کردن برفک های لوله های یخچال شماست. تجمع برفک روی این لوله ها مانع از عملکرد صحیح آنها یعنی سرد کردن فضای یخچال می شود. ازاین ‌رو ممکن است یخچال شما اتومات نکند. گاهی هیتر دیفراست شما ممکن است به دلیل خرابی تایمر دیفراست نتواند درست عمل کند. در این حالت با تعمیر یا تعویض تایمر دیفراست، هیتر آن به‌خوبی کار خواهد کرد.

علت یخ زدن داخل یخچال الجی چیست؟

سیستم یخ زدایی از یک بخاری کوچک برای گرم کردن کویل های داخل یخچال و فریزر در یک برنامه زمان بندی شده استفاده می کند. این افزایش اندک دما هر یخ زدگی را که بر روی دیوارها و قفسه ها شکل گرفته است، ذوب می کند و این آب تخلیه می شود. اگر در خط تخلیه آب گرفتگی وجود داشته باشد، می تواند با تشکیل یخزدگی مشکلاتی ایجاد کند.


تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در پردیس

علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال

یکی دیگر از مشکلاتی که متقاضیان برای تعمیر آن با نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر در پردیس ارتباط برقرار می کنند همین خاموش شدن صفحه نمایش یخچال است. به دلایل زیادی مانند وجود مشکل در سیم یخچال، سه ‌راهی برق و قطعی برق منطقه ممکن است برق یخچال شما قطع باشد. از آنجایی که نمایشگر یخچال یک قطعه برقی است، با قطع‌شدن برق نمی ‌تواند روشن بماند. در برخی موارد به علت کشیده ‌شدن یا فشار به سیم، سیم برق خود یخچال قطعی پیدا می کند. دلیل دیگر می تواند به علت خرابی برد صفحه نمایش باشد.

علت داغ شدن موتور یخچال ال جی و نحوه رفع آن چیست؟

فعالیت موتور برای تولید سرما بسیار است و طبیعتا در اثر این حجم از فعالیت و تکاپو موتور دمای بیشتری نسبت به محیط پیدا میکند و داغ می شود و زمانی که گاز مبرد درون موتور متراکم شود جنبش ملوکولی گاز هم بیشتر شده و این جنبش گرما ایجاد می کند. برای جلوگیری از این مشکلات فاصله یخچال تا دیوار را حفظ کنید، لوله های کندانسور که پشت یخچال قرار دارند را تمیز کنید، در یخچال را بیش از حد باز نگه ندارید، از قرار دادن غذای داغ داخل یخچال بپرهیزید.

علت کار نکردن فن یخچال ال جی چیست؟

با توجه به این که گردش هوا در اطراف کویل‌های یخچال ال جی یکی از مهمترین مراحل در خنکسازی فضای آن به شمار می‌آید، بروز هرگونه ایراد و نقص در یکی از فن‌ها می‌ تواند گردش هوا را دچار مشکل کند و در این صورت، فضای داخلی یخچال شما به اندازه کافی خنک نخواهد شد.

علت قطع و وصل شدن برق یخچال چیست؟

ممکن است علت قطع و وصل شدن ناگهانی برق یخچال ساید بای ساید شما خرابی و ایراد برد الکترونیکی دستگاه باشد. این مشکل معمولا در یخچال های ساید بای ساید اتفاق می افتد و یا ممکن است به علت داغ شدن بیش از حد موتور باشد. در صورتی که مدت زمان خاموش ماندن یخچال یا قطعی برق آن کوتاه باشد، به طوری که با خاموش شدن و روشن شدن مداوم و سریع یخچال یا همان اتومات کردن زیاد یخچال روبه رو باشیم، به احتمال بسیار شرایط عادی نبوده و یخچال مشکلی دارد. در این حالت باید به متخصصان این حوزه تعمیراتی مشکل را اطلاع دهید. ما در مرکز تعمیر یخچال و فریزر ال جی و گلدیران در پردیس با اشراف بر این مورد تعمیراتی، متخصصانی را برای برطرف کردن مشکل به محل خرابی فرستاده و این مشکل را برطرف می سازیم.

چرا درب یخچال بسته نمی شود؛ اگر در یخچال باز بماند چه اتفاقی می افتد؟

اگر در یخچال بسته نمی شود شاید مانعی برای بسته شدن درب یخچال وجود دارد. سعی کنید در یخچال را با وسایل سنگین پر نکنید. حتما تراز بودن در یخچال را بررسی کنید یکی از مهم ترین دلیل همین تراز نبودن در یخچال است. اما اصلی ترین دلیل می تواند خرابی درزگیر در یخچال باشد گاهی نچسبیدن لاستیک دور در، علت بسته نشدن درب یخچال است. باز ماندن در یخچال می تواند به کمپرسور فشار زیادی وارد کند، موجب برفک زدن یخچال شود، سبب شود یخچال بدون اتومات کردن کار کند و سبب افزایش مصرف برق شود.

روشن شدن چراغ دیفراست یخچال ال جی نشانه چیست؟

زمانی که چراغ دیفراست یخچال روشن می شود یعنی با مشکل مواجه شده و در یخچال عمل یخ زدایی انجام نمی شود باید سنسور دیفراست یخچال تست شود.

علت سفت شدن یا سفت بازشدن درب یخچال ال جی چیست؟

قبل از آنکه اقدام به تعمیر کردن توسط متخصصان این زمینه کنید ابتدا لاستیک های دور درب باید تمیز شوند تا درب به درستی باز و بسته شود. از یک تراز استفاده کنید تا مطمئن شوید که یخچال از هر سویی تراز است. بررسی کنید که آیا لولاهای درب یخچال آسیب دیده است یا اینکه به بدنه گیر نمی کند. اگر مشکل سفت باز شدن درب یخچال شما هیچ یک از این موارد نبود ما در نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر در پردیس می توانیم علت اصلی این مشکل را بررسی کرده و رفع کنیم.

چرا فریزر کار می کند اما یخچال خنک نمی کند؛ چرا یخچال سرد نمی کند ولی فریزر سرد است؟

اولین گزینه می تواند تنظیم نبودن درجه دمای یخچال و فریزر باشد. یا درون یخچال و فریزر را بیش از انداره پر کرده اید یا اطراف یخچال گردش هوای مناسبی وجود ندارد. لاستیک های اطراف در یخچال و فریزر را چک کنید تا خراب نباشند. در غیر این صورت می تواند مشکل از: المنت اواپراتور، فن اواپراتور، دمپر، سنسور، برد کنترل دما و قطعات دیفراست باشد. اگر متخصص در این زمینه نیستید به هیچ عنوان سعی بر تعمیر این قطعات نکنید و از تعمیرکاران متخصص در این زمینه کمک بگیرید.



تعمیر ماکروویو ال جی در پردیس

علت برفک زدن یخچال بدون برفک چیست؟

به طور کلی یخچال ها به دو دسته یخچال های قدیمی با برفک و یخچال های جدید نوفراست بدون برفک تقسیم بندی می شوند. در یخچال های قدیمی، صفحه خنک کننده تریزون داخل یخچال قرار گرفته است که با سرد شدن آن کابین داخل یخچال خنک می شود. اگر از محل نصب مناسب یخچال و همچنین سالم بودن نوار لاستیکی درب آن مطمئن هستید، علت آن می تواند خرابی ترموستات یخچال باشد. در یخچال های بدون برفک نوفراست، دیگر خبری از صفحه خنک‌ کننده تریزون نیست. بجای آن لوله های خنک کننده اواپراتور در پشت صفحه انتهایی یخچال فریزر نصب شده‌ است.

سرمای تولید شده، توسط فن به داخل کابین یخچال هدایت می شود. در این مدل از یخچال ها نیز رطوبت درون یخچال روی لوله های اواپراتور می نشیند و یخ می زند. اما در کنار آنها یک المنت نصب شده است. با صادر شدن دستور ذوب برفک از برد الکترونیکی، این المنت هر چند ساعت یک بار روشن شده و برفک ها را آب می کند. این آب نیز از مسیر تخلیه به کاسه روی موتور یخچال هدایت می شود. اما اگر حجم برفک تشکیل شده روی اواپراتور زیاد باشد، سرمای کافی درون یخچال فریزر تولید نمی شود. علت آن می تواند خرابی نوار لاستیک درب یخچال، خرابی سنسور دیفراست، خرابی ترموفیور، خرابی المنت و یا برد الکترونیکی باشد.

علت یخ زدن لوله پشت یخچال ال جی

دست کاری زیاد درجه تنظیم دمای یخچال، یکی از دلایل یخ زدن لوله های پشت یخچال است. مخصوصا اگر آن را در بالاترین درجه گرمای محیط تنظیم کنید. این کار باعث می‌شود که در لوله‌های اواپراتور نم و خیسی اتفاق بیوفتد و در نهایت لوله‌های یخچال دچار یخ‌ زدگی شود.

چرا چراغ یخچال روشن است ولی کار نمیکند؟

بروز مشکل درالمنت و فن نیز میتواند باعث از کار افتادن یخچال فریزر و ساید بای ساید شود. در صورتی که چراغ های داخلی یخچال روشن می باشد ولی یخچال و فریزر عملکردی ندارد می بایست سیستم فرماندهی اصلی یخچال یا همان برد الکترونیکی پاور توسط نمایندگی های مجاز چک شود.

چرا چراغ یخچال روشن نمی شود؟ روش بررسی مشکل یخچال

گاهی ممکن است به دلیل برخی ایرادات فنی، چراغ یخچال روشن نشود این ایرادات می تواند: سوختن لامپ یخچال، ایراد سر پیچ و سوکت لامپ یخچال، خرابی برد یخچال، یا ایراداتی در خصوص میکروسوئیچ درب یخچال باشد. متخصصان ما در مرکز تعمیر یخچال و فریزر در پردیس می توانند این موارد را عیب یابی کنند.

یخچال اتوماتیک نمیکند

برای اینکه بدانیم چرا یخچال اتومات نمیکند کافی است این موارد را بررسی کنید: کثیف بودن لوله های کندانسور، خرابی تایمر یخزدا یا هیتر دیفراست، چک کردن ایرادات ترموستات که بهتر است توسط متخصص انجام گیرد.

یخچال هر چند دقیقه اتومات می کند؟

در حالت معمول هر ۳۰ دقیقه که یخچال کار می‌کند نیاز است ۱۵ دقیقه به حالت خاموش برود. باز هم در برند های مختلف می تواند این زمان متغییر باشد.


چرا یخچال بوی بدی می دهد؟
استفاده نکردن از یخچال یک مورد بسیار مهم می‌باشد. چنانچه یخچال بیش از سه روز یعنی ۷۲ ساعت کار نکند و خاموش باشد، بوی بد یخچال را خواهیم داشت. دلیل آن این است که داخل یخچال گرم خواهد شد و وجود مواد غذایی درون آن بوی بدی را به وجود خواهند آورد. مرکز تعمیر یخچال و فریزر ال جی و گلدیران در پردیس توصیه می کند تا برای جلوگیری از بوی بد یخچال حتما در مدت زمان های کوتاه از هم، یخچال را تخلیه و تمیز کرده و از باز گذاشتن درب ظرف های حاوی مواد غذایی بودار خودداری کنید.

چرا یخچال ال جی سر و صدا دارد؟

به احتمال زیاد یخچال شما تراز نیست، فن یخچال خراب است و یا موتور فن به درستی کار نمی کند.

علت نشت آب از یخچال ال جی چیست؟

علت این مشکل می تواند مسدود شدن لوله تخلیه آب، خرابی لاستیک درب، نشتی و یا سوراخ بودن شلنگ تخلیه باشد.

هیچ مطلبی را از دست ندهید!

در خصوص خرابی یخچالتان مواردی را که در وبلاگ مرکز تعمیر یخچال و فریزر ال جی پردیس بررسی کرده ایم را از دست ندهید. ابتدا موارد ذکر شده را چک کرده در صورت بر طرف نشدن هر کدام با امورمشتریان نمایندگی های مجار تماس گرفته و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.

رفع مشکل خاموش نشدن موتور فریزر ال جی چگونه انجام می گیرد؟

کمپرسور یخچال یکی از مهمترین اجزای هر یخچالی است. کار کمپرسور تبدیل گاز موجود در لوله های یخچال به هوای سرد است. وقتی یخچال را روی دمای مشخصی تنظیم می کنیم تا زمان رسیدن دمای مورد نظر، کمپرسور روشن است و موتور یخچال کار می کند. کمپرسور با کمک یک سنسور تغییر دما را حس می کند و درصورتی‌ که کمپرسور نتواند سرمای لازم را ایجاد کند، ترموستات یا اتومات کننده جریان برق قطع نمی شود و این عامل می تواند علت خاموش نشدن موتور فریزر شما باشد. برای رفع این مشکل بهتر است از متخصصان تعمیر یخچال و فریزر در پردیس کمک بگیرید.

نحوه رفع مشکل داغ شدن موتور و بدنه یخچال فریزر

اگر موتور یخچال زیاد داغ می کند، ممکن است به دلیل فشار بیش از حدی باشد که به آن وارد می شود. موتور یا کمپرسور یخچال در حین کار گرما تولید می کند، اما اگر به مدت طولانی مشغول به کار باشد، گرمای تولیدی آن بسیار و سبب داغ کردن کمپرسور یخچال می گردد که از عمر مفید آن کاسته و می تواند سبب خرابی آن شود. همچنین موجب داغ شدن بدنه و اطراف یخچال نیز می گردد. ابتدا دمای تعیین شده برای یخچال را بررسی کنید.  از قرار دادن غذای داغ در یخچال خود داری کنید.

نحوه رفع مشکل سفت شدن یا سفت باز شدن درب یخچال

درزگیر و لاستیک اطراف درب یخچال را بررسی کرده و تمیز نگهدارید. از تراز بودن در یخچال اطمینان حاصل کنید.

رفع مشکل روشن ماندن چراغ یخچال

در کنار درب یخچال شما یک شاسی وجود دارد، هنگامی که درب یخچال بسته می شود با وارد شدن فشار به شاسی برق لامپ قطع می شود در مدل های جدید یخچال فریزر و ساید بای ساید بجای شاسی از یک کلید مغناطیسی استفاده میشود که معمولا در هنگام جابجایی یخچال زمانی که درب از بدنه جدا و مجدد نصب میشود این مشکل بوجود می آید  یا ممکن است مشکل از شاسی خاموش کننده چراغ باشد.