تعمیر کولرگازی اسپلیت ال جی در پردیس

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS)در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان

تعمیر اسپلیت در الجی پردیس

تعمیر کولرگازی اسپلیت ال جی در پردیس توسط نمایندگی مجاز گلدیران

یکی از وسایل سرمایشی در فصول گرم سال استفاده از کولرهای اسپلیت است چرا که با وارد کردن هوای مطبوع و خنک در اماکن سر بسته باعث خنک شدن می گردد و در فصول گرم از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. برخی از این اسپلیت ها دارای سیستم گرمایش نیز هستند که در فصول گرم سال با تولید هوای گرم متناسب با درجه حرارت دلخواه سبب گرم شدن محیط می شود. با توجه به اهمیت این دستگاه مخصوصا در فصول گرم و مناطق گرمسیری تعمیرات و تعویض قطعات آن نیز مورد اهمیت واقع گشته است. تعمیر کولرگازی اسپلیت ال جی در پردیس یکی از پر مخاطب ترین تعمیرات است و ما در ال جی پردیس تنها نمایندگی ال جی و گلدیران در پردیس کادری مجرب از تعمیرکاران کولر اسپلیت را گردهم آورده ایم. در ادامه به بررسی خرابی کولرگازی اسپلیت و ایرادات رایج آن و تعمیر کولرگازی اسپلیت ال جی در پردیس می پردازیم. 

سرویس داکت اسپلیت ال جی  در پردیس

سرویس داکت اسپلیت در پردیس به این صورت است که قبل از هرکاری باید فیلترهای هوا ساز را بررسی کرده و در صورت لزوم شستشو داده شود و دوباره در جای خود قرار گیرد. تکنسین های تعمیر کولر گازی اسپیلت در پردیس در هنگام ثبت سفارش در محل سرویس حاظر شده و متناسب با نیاز دستگاه شما سرویس را انجام خواهند داد. پنل داخلی این سیستم برخلاف کولر گازی که روی دیوار نصب می شود، داخل سقف کاذب قرار می گیرد و در معرض دید نمی باشد این سیستم بیش از کولر گازی نیاز به سرویس سالیانه دارد زیرا پنل داخلی داخل سقف کاذب و در در معرض گرد و غبار قرار دارد سرویس دوره ای داکت اسپیلت بسیار مهم و ضروری می باشد و با توجه به اینکه داکت اسپیلت در محیط بیرون و در معرض گرد و خاک و آلودگی هوا قرار دارد باید به طور تخصصی سرویس گردد.

مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت ال جی در پردیس

با سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی در پردیس از صرف هزینه های اضافی در دیگر مقاطع سال جلوگیری کنید، مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت در پردیس تهران هر روزه جهت تعمیر و سرویس داکت اسپیلت پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

چه زمانی نیاز به تعمیرکار اسپلیت داریم؟

بیشترین مشکلاتی که برای مصرف کنندگان در ارتباط با تعمیرات کولر اسپلیت به وجود می آید به شرح زیر می باشد:

در این مواقع باید برای تعمیر و کمک گرفتن از متخصص اقدام کنید. مرکز خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی اسپیلت در پردیس آماده خدمات رسانی در زمینه عیب یابی تخصصی می باشد.

تعمیر کولرگازی ال جی در پردیس رودهن بومهن دماوند جاجرود توسط شرکت ال جی پردیس

در خصوص تعمیرات و سرویس های دوره ای بهتر است که همواره از متخصصین این حیطه کمک بگیرید. اما چطور مطمئن باشیم که با متخصص طرف هستیم؟ جواب قطعی این است که باید متخصصین خود را در هر حیطه تعمیراتی از نمایندگی های مجاز انتخاب کنید. در خصوص انتخاب سرویسکار داکت اسپیلت یا در کل تعمیر کولر گازی اسپیلت ال جی در پردیس تهران می توانید با شرکت ال جی پردیس تماس حاصل کنید که در حال خدمات رسانی در نواحی پردیس بومهن رودهن دماوند و جاجرود در خصوص تعمیر و سرویس کولر گازی اسپیلت در پردیس می باشد.

آموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت ال جی در پردیس توسط تعمیرکاران ال جی پردیس

مشکلات شایع کولر گازی اسپلیت ال جی

معمولا در خرابی و تشخیص ایرادات کولر گازی اسپلیت ال جی تعدادی از مشکلات شایع و متداول محسوب می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم:

کثیف شدن فیلتر هوا

معمولا سرویسکار داکت اسپیلت و تعمیر اسپیلت در پردیس با این مشکل رو به رو هستند. یکی از قسمت های کولرگازی که بیشتر از همه مورد غفلت قرار می گیرد فیلترهای هوا هستند. اگر این فیلتر ها کثیف باشند ورودی هوا مسدود می شود و این امر سبب می شود هوای زیادی به کویل اواپراتور نرسد.این امر هم باعث سرد شدن کویل اواپراتور و در نهایت یخ زدگی آن می شود. وقتی یخ های آن آب شود ، آب اضافی به روی صفحه ی تخلیه می چکد و ممکن است صفحه ی تخلیه برای جمع آوری این میزان از آب طراحی نشده باشد .اولین کاری که باید انجام دهید این است که فیلتر ها را بررسی کنید. اگر کثیف باشند آن ها را بیرون آورده و فیلتر های جدید جایگزین کنید. بسته به فصل  لازم است که آن ها را هر ۱ الی ۳ ماه یکبار تعویض کنید. تعمیر و سرویس کپلر گازی اسپیلت در پردیس در این خصوص می تواند به شما کمک کند.

کاهش سرمایش کولر گازی

ما در خصوص تعمیر اسپیلت در پردیس توصیه می کنیم مطلع باشید که مسدود شدن فیلتر هوا از عبور هوای سرد به اندازه کافی جلوگیری می کند و سبب هدر رفت انرژی و فشار بیشتر روی کولر می شود. در صورت کاهش سرمای اسپلیت گازی فیلتر را بررسی کنید و اگر می توانید آن را خوب بشویید. اگر فیلتر شما عمر خود را کرده است بهتر است اقدام به تعویض آن کنید. ازدیگر دلایل رایج سرد نکردن کولر های گازی می توان به جرم گرفتن کویل کاندنسر اشاره کرد.

کاهش سرمایش کولر گازی

در اسپلیت های گازی کویل کاندنسر مانند رادیاتور عمل می کند و گرمای هوا را می گیرد و به بیرون هدایت می کند. کویل در صورت کثیف بودن بازده کافی برای دفع گرما را نداشته و در نتیجه هوا با دمای بیشتری وارد یونیت داخلی می شود. برای تمیز کردن کویل باید آن را باز کنید.و با جارو برقی غبار آن را بکشید و با پاک کننده های مناسب جرم ها را از بین ببرید اما اگر تخصص این کار را ندارید بهتر است در خصوص تعمیر کولرگازی اسپیلت در پردیس از متخصصان شرکت ال جی پردیس کمک بگیرید.

آیا فن بیرونی (کندانسور) به خوبی کار میکند؟

وجود ایراد در موتور فن کولر گازی اصلی‌ترین دلیل کار نکردن فن می‌باشد، برای اینکه بخواهید این قسمت را تست کنید، باید با دست پروانه‌ فن را بچرخانید؛ اگر پروانه‌ ها آزادانه به چرخش درآمدند، می‌توان گفت مشکلی وجود ندارد، چرا که پروانه‌ ها باید توانایی چرخش آزادانه را داشته باشند، اما اگر شاهد چرخیدن پروانه‌ ها نبودید، احتمالا بیرینگ‌ های موتور دچار سایش شده است. در صورت اثبات ساییده شدن بیرینگ، موتور فن کولرگازی باید تعویض شود. اما اگر چرخش آزاد پروانه‌ ها استاندارد بود، باید جریان برق به موتور را بررسی کنید، اگر جریان هم مشکلی نداشت، احتمالا موتور شما خراب بوده و باید تعویض شود.

خرابی برد الکتریکی

علاوه بر سرویس داکت اسپیلت باید مراقب برد الکتریکی دستگاه اسپلیت خود باشید. در هنگام سرویس سالیانه این قطعه را هم چک بفرمایید. خرابی برد الکتریکی کولر گازی علائم زیادی دارد، اگر این نشانه‌ها را بشناسید، به موقع متوجه وجود اشکال در برد کولر گازی خواهید شد و از آسیب بیشتر به دیگر قطعات کولرگازی جلوگیری خواهید کرد. از جمله: روشن نشدن کولر، کم شدن خنکی هوای کولر، تولید باد گرم.

آبریزی کولر گازی

اگر کولر گازی  شما آبریزی دارد ما در مرکز تعمیر کولر گازی اسپیلت در پردیس توصیه می کنیم این مشکل را کاملا جدی بگیرید. علت آب دادن کولر گازی به پارامترهای گوناگونی بستگی دارد و از اتفاق های شایع هست. نشت هوا یکی از شایع ترین دلیل آب دادن کولر گازی است که ممکن است منجر به ریزش آب از اسپیلت شود. از دیگر دلایل مسدود شدن فیلتر هوا، شکستگی پمپ، کثیفی سیم پیچ کندانسور و مسدود شدن خروجی تخلیه آب می باشد.

 

وجود برفک روی لوله ها

به طور کلی عوامل بسیاری موجب یخ زدن یا تشکیل برفک در اجزای کولر گازی و اسپلیت می شوند. مثلا اگر جریان هوا به درستی در لوله ها و کویل ها وجود نداشته باشد، ممکن است این بخش ها دچار برفک زدگی شوند. آلودگی و انسداد فیلترها بر اثر نفوذ گرد و خاک و چربی هم دلیل دیگر برفک زدن لوله برگشت کولر گازی اسپلیت به شمار می روند. شاید جالب باشد بدانید که اگر کولر شما گاز کافی نداشته باشد، ممکن است لوله ها یا کندانسور آن یخ بزنند. خرابی قطعاتی مثل ترموستات، سنسورها شیر برقی و غیره نیز باعث ایجاد یخ یا برفک در کولر و اسپلیت، به ویژه مدل های سرمایشی-گرمایشی می شود. بهتر است در صورتی که چنین مشکلی را مشاهده کردید با متخصص تعمیرات کولر اسپلیت تماس بر قرار کنید.

صدای غیر معمول یا لرزش کولر گازی

صدای کولر گازی و لرزش آن می تواند بر اثر وجود جسم خارجی در کندانسور، شکستن تیغه های فن، تراز نبودن دستگاه، درست نبستن قاب جلوی درب کولر گازی و عوامل دیگری باشد. تکنسین های تعمیر اسپیلت در پردیس توصیه می کنند تا  بدانید تراز بودن پنل داخلی و پنل خارجی کولر گازی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در هنگام نصب کولر گازی به تراز بودن هر کدام دقت نکرده باشید، این عدم تراز بودن به مرور زمان باعث می شود تا کولر گازی صدای ناهنجار بدهد. در این حالت توصیه می شود ازمرکز تعمیرات کولر اسپلیت کمک بگیرید تا تکنسین دستگاه را به صورت تراز قرار دهد.

سیستم تهویه مرکزی روشن نمی شود

بررسی سیستم تهویه مرکزی کولر اسپلیت بسیار تخصصی است.  اگر سیستم تهویه مرکزی کولر روشن نمی شود اول ترموستات را بررسی کرده و یا تنظیمات کنترل را چک کنید یا ریست کنید. اگر مشکل بر طرف نشد بهتر است با تکنسین تماس بگیرید. در محدوده پردیس تهران در این مرکز در خصوص تعمیر و سرویس کولر گازی اسپیلت  در پردیس و عیب یابی تهویه مرکزی و تعمیر داکت اسپلیت در پردیس آماده خدمات رسانی هستیم.

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند

فن که در پنل خارجی اسپیلت و در جلوی کمپرسور قرار دارد، حاوی 3 یا 4 پره است که توسط یک موتور به حرکت در می‌ آید. وظیفه اصلی فن در اسپیلت انتقال هوای گرم به بیرون و خنک کردن کمپرسور و کنداسور است. مسلما کار نکردن پره می ‌تواند عمل خنک‌ کنندگی هوا را با مشکلی جدی روبرو کند و یا حتی به قطعات اسپیلت آسیب برساند. از مهمترین دلایل کار نکردن فن کولر گازی می‌ توان به این موارد اشاره کرد: خرابی موتور فن گردشی، سوختن خازن، خرابی برد رله، خرابی ترموستات، خرابی ترمیستور و آسیب دیدن سوییچ چند وضعیتی.

عیب یابی کولر اسپلیت ال جی و نحوه بر طرف کردن آن

پس از اینکه توانستید با کمک یک متخصص در امور سرویس داکت اسپیلت ال جی  و یا به طور کلی تعمیرات کولر اسپلیت عیب یابی را انجام دهید حال مهم است که ایراد بر طرف گردد در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

 

علت خنک نکردن کولر گازی

تنظیمات نادرست ترموستات یکی از دلایل رایج برای خنک نکردن کولر گازی به شمار می رود. در این مواقع ابتدا دمای کولر را بر روی مقادیر متفاوتی در 5 تا 6 درجه پایینتر از دمای اتاق تنظیم کنید و عملکرد کولر را بررسی کنید. همچنین به روشن شدن کمپرسور و فن بیرونی دقت داشته باشید. در صورتی که ایراد از ترموستات باشد، می تواند علت باد گرم کولر گازی باشد. زیرا در این حالت دستگاه قادر به کار بوده ولی باد سرد نمی دهد.

کولر گازی به اندازه کافی خنک نمی کند

کندانسور بخشی از سیستم کولر گازی است که وظیفه انتقال گرمای مبرد درون لوله ها به هوای محیط بیرونی را دارد و موجب خنک شدن مبرد درون لوله ها می گردد. در صورتی که کندانسور معیوب باشد، یا انتقال حرارت از مبرد به هوا به درستی انجام نشود، گاز موجود خنک نشده و در سیکل سرمایش کولر گازی اختلال به وجود می آید. بنابراین می تواند علت سرد نکردن کولر گازی پنجره ای، اسپیلت و یا ایستاده شما باشد.اگر کندانسور ایراد داشته باشد، راه حل پیش روی شما تماس با سرویسکار داکت اسپیلت و کولر گازی باتجربه جهت عیب یابی و تعمیر کندانسور و در غیر اینصورت تعویض آن می باشد.

اما در بسیاری از مواقع دلیل خنک نکردن اسپیلت به کثیف بودن کویل های کندانسور و تجمع گرد و خاک و آلودگی بر روی آنها برمی گردد. در این حالت تمیز کردن کندانسور می تواند مشکل باد گرم کولر گازی شما را حل کند.

نشت آب کولر گازی

پمپ در اسپلیت ها وظیفه دارد تا تخلیه آب را انجام دهد و از نشتی آب جلوگیری نماید. گاهی ممکن است پمپ دستگاه دچار شکستگی شده و در نتیجه امکان تخلیه آب به طور کامل وجود نداشته باشد. این امر موجب آب دادن کولر گازی شده و باید نسبت به تعویض پمپ اقدام نمود. گاهی ممکن است لوله درین یا شلنگ تخلیه آب کولر به شکل نامناسبی قرار گرفته باشد و باعث شود تا آب قادر به خروج از پنل و وارد شدن ظرف آب کولر گازی نباشد و در نتیجه نشتی یا آب دادن کولر گازی اتفاق بیفتد. به عنوان مثال ممکن است این لوله دچار تا خوردگی و خم شدگی شده باشد.

همچنین امکان مناسب نبودن شیب شلنگ تخلیه نیز وجود دارد که سبب خارج شدن آب از پنل داخلی کولر گازی می گردد. باید این شلنگ را به گونه ای تنظیم کرد که دارای یک شیب ملایم بوده و کاملا صاف و بدون هیچ گونه تا خوردگی باشد. در صورت نیاز به تعویض هر کدام از این قطعات معیوب پس از ثبت سفارش خود در مرکز تعمیر اسپیلت در پردیس تعویض این قطعات در کمترین زمان صورت خواهد گرفت و مشکل نشت آب برطرف خواهد شد.

نشتی آب از بیرون کولر گازی

یک علت آنشتی آب بیرون  کولر گازی عایق نبودن لوله هایی است که در زیر پنل داخلی قرار گرفته اند. این لوله ها دارای دمای بسیار پایینی هستند و در صورتی که به طور کامل عایق نشوند، باعث می شود تا رطوبت محیط را به خود جذب نموده و در نتیجه آب دادن کولر گازی به صورت قطره قطره اتفاق بیفتد.

نشتی آب هنگام خاموشی

خروجی سینی تخلیه آب که از آن به عنوان ناودانی کولر نیز یاد می کنند دقیقا همان جایی است که آب حاصل از رطوبت کولر گازی در آن جمع شده و سپس به کمک لوله هایی به سمت بیرون هدایت می شود. دلایل زیادی وجود دارد که باعث بسته شدن این خروجی می شود که از جمله آن میتوان به گرد و خاک حاوی لجن و پرزهای فرش اشاره کرد. هنگامی که این مسیر مسدود می شود آب از مسیر خود خارج شده و در نهایت آبریزی کولر گازی یا چکه کردن آب از کولر گازی را پدید می آورد و در هنگام خاموشی نشتی آب صورت می گیرد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است خروجی سینی تمیز گردد.

چه زمانی باید اقدام به تعمیر کولر گازی اسپلیت ال جی کنیم؟

کد خطاهای کولر گازی اسپلیت ال جی

به طور کلی در کولر گازی زمانی که یکی از اجزای هر سیستمی‌ دچار مشکل شود به گونه ای باید نشان دهد که مشکلی درون سیستم آن‌ها به وجود آمده است. در اسپلیت های جدید خرابی ها و ایرادات با کد خطا نشان داده می شود مثل:

 

کد E3

هنگامی که این کد را درنمایشگر کولرگازی مشاهده کردید این به این معناست سنسور پایپ، اواپراتور، دچار مشکل شده است، مقدار اهم را چک کنید و فیوز مینیاتور برق را قطع نمایید.

کد E4

در یونیت های بیرونی دستگاه مشکلی برای سنسور پایپ رخ داده است.

کد E5

مشاهده این خطا یعنی فن بلوور دچار مشکل شده است مقدار اهم فن رابررسی نمایید شاید فن سوخته باشد یا برد الکترونیکی نیم سوز شده باشد.سریعا فیوز را قطع کرده و باتکنیسین مجرب تماس حاصل نمایید.

کدE7

کابل هایی بین یونیت داخلی و خارجی وجود دارند وقتی این کابل ها دچار مشکل شوند این کدخطا نمایان می شود.

کدE7

درصورتی که دمای کندانسور بالا رود کندانسور دیفراست خراب می شود واین کدخطا درنمایشگر ایجادمی شود.

کدDF

این کد مربوط به یخ زدایی یا دیفراست دستگاه می باشد.

کد F9

این کد خطا یعنی برای سنسورهای محیطی اتفاقی رخ داده است.

کد F8

این خطا همان کد خطای E3 می باشد.

کد F7

این کد نشان دهنده مشکل دیفراست کولر است باید مقدار اهم بررسی گردد.

تعمیرکار کولر گازی ال جی چه خدماتی ارائه می دهد؟

تعمیرکار کولر گازی موظف است علت و عیب اختلال به وجود آمده را بررسی کرده و در جهت آن اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه معیوب کند. در صورتی که تعمیرکار برای سرویس دوره ای مراجعه کرده باشد باید حتما کلیه اجزای دستگاه را چک کرده و از سلامتی کولر گازی اطمینان حاصل کند. خوش قولی و هزینه های منصفانه نیز از گزینه های مهم خدمات یک تکنسین است که در مرکز تعمیر اسپیلت در پردیس برای ما بسیار مهم و ضروری است.

در مورد گارانتی تعمیر کولر گازی اسپلیت ال جی چه می دانید؟

امروزه بیشتر لوازم خانگی در هنگام خرید، دارای گارانتی می باشند این یعنی اینکه در مدتی که گارانتی برای دستگاه مشخص کرده است تعویض برخی قطعات و سرویس و هر آنچه در گارانتی شرح داده شده باشد یا رایگان است یا کم هزینه. اما برخی از قطعات تعویضی نیز در هنگام تعمیرات کولر گازی اسپلیت نیز دارای گارانتی مجزا می باشند که تکنسین پس از تعمیر همان قطعه در اختیار مشتری قرار می دهد تا در صورت بروز مشکل به صورت رایگان ایراد را بر طرف کنند.

علت روشن نشدن داکت اسپلیت ال جی

اگر در هنگام استفاده از اسپلیت متوجه شدید داکت روشن نمی شود بهتر است به این موارد دقت کنید:  بررسی پریز برق و فیوزها، قطع بودن یا وصل بودن سیم های رابط داکت، عملکرد صحیح کلیدها، سلامت کمپرسور داکت، سلامت ترموستات داکت و در نهایت سرویس داکت اسپلیت را به سرویسکاران داکت اسپیلت بسپارید. شرکت ال جی پردیس با ارائه خدمات تعمیر کولر گازی اسپیلت ال جی در پردیس علت روشن نشدن داکت کولر گازی را بررسی کرده و برطرف می نماید.

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS) در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان​

بهترین انتخاب

تجربه متفاوت استفاده از خدمات الجی پردیس

ارائه خدمات با کیفیت در سراسر ایران

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پاسخگویی شبانه روزی در ۳۶۵ روز سال

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نیروی کار متخصص و با تجربه

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

۱۸۰ روز ضمانت قطعات

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جاروبرقی

ماشین لباسشویی

ماشین ظرفشویی

ماکروو

یخچال فریزر

ساید باید ساید

تعمیرات در محل

 شما میتوانید در صورت نیاز به تعمیر کلیه امور تعمیراتی، در محلی که دستگاه وجود دارد با همکاران ما در واحد پشتیانی در ارتباط باشید،میتوانید به راحتی مشکلات خود را به همکاران ما اعلام کنید ..

سوالات متداول

هزینه تعمیر کولر گازی داکت اسپلیت در پردیس چقدر است؟

با توجه به اینکه هزینه تعمیر کولر گازی و یا هزینه سرویس داکت اسپلیت همیشه یکسان نیست و بسیار متفاوت و متغییر است بهتر است ابتدا عیب یابی صورت گرفته و بعد هزینه اعلام گردد. با توجه به تعمیر یا تعویض هر قطعه در تعمیرات کولر اسپلیت این ارقام متغییر هستند. پس از ثبت سفارش خود تکنسین های ما در خصوص تعمیر و سرویس کولر گازی اسپیلت در پردیس با شما ارتباط برقرار کرده و پس از عیب یابی تخصصی هزینه اعلام می گردد.

در مورد گارانتی تعمیر کولر گازی اسپلیت چه می دانید؟

امروزه بیشتر لوازم خانگی در هنگام خرید، دارای گارانتی می باشند این یعنی اینکه در مدتی که گارانتی برای دستگاه مشخص کرده است تعویض برخی قطعات و سرویس و هر آنچه در گارانتی شرح داده شده باشد یا رایگان است یا کم هزینه. اما برخی از قطعات تعویضی نیز در هنگام تعمیرات کولر گازی اسپلیت نیز دارای گارانتی مجزا می باشند که تکنسین پس از تعمیر همان قطعه در اختیار مشتری قرار می دهد تا در صورت بروز مشکل به صورت رایگان ایراد را بر طرف کنند.

تعمیرکار کولر گازی چه خدماتی ارائه می دهد؟

تعمیرکار کولر گازی موظف است علت و عیب اختلال به وجود آمده را بررسی کرده و در جهت آن اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه معیوب کند. در صورتی که تعمیرکار برای سرویس دوره ای مراجعه کرده باشد باید حتما کلیه اجزای دستگاه را چک کرده و از سلامتی کولر گازی اطمینان حاصل کند. خوش قولی و هزینه های منصفانه نیز از گزینه های مهم خدمات یک تکنسین است که در مرکز تعمیر اسپیلت در پردیس برای ما بسیار مهم و ضروری است.

 نیاز به تعمیرات دارید؟ تیم ما متشکل از بهترین متخصصان تعمیرکار وسایل الکترونیکی است پس کار خود را به ما بسپارید …
 
 
گواهینامه ها

نظرات مشتریان

آنها قبلا از خدمات ما استفاده کرده اند

همکاری ما ..

150
مشتریان ما
200
رضایت مشتری
100
مشتریان وفادار
500
درخواست ها