تعمیر ماکروفر ال جی در پردیس

 

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS) در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان

تعمیرات مایکروفر توسط الجی پردیس

تعمیر مایکروفر ال جی در پردیس توسط نمایندگی مجاز گلدیران

تنها کافی است که به این فکر کنیم روزی چندبار ازدستگاه مایکروفر استفاده می کنیم؟ هربار برای سرعت بخشیدن به آماده کردن غذا در هر وعده ای از این دستگاه استفاده می شود و یکی از مهم ترین وسیله های برقی که ممکن است در خانه یا محل کار از آن استفاده کنیم محسوب می شود. این دستگاه بسیار محبوب است چون در کمترین زمان غذا را آماده کرده و در اختیار شما قرار می دهد. مایکروفر با امواج مایکرو غذا را گرم می کند. مایکرویو نوعی موج است که slot nexus paling gacor در بین امواج رادیویی و تششع مادون قرمز در طیف الکترومغناطیس قرار می‌ گیرد. در مورد اجاق ‌های مایکروویو معمولا از فرکانس موجی استفاده می ‌شود که تقریبا ۲۴۵۰ مگاهرتز (۲٫۴۵ گیگاهرتز) است. با توجه به اهمیت این دستگاه جذاب در زندگی روزمره گاهی با اختلال مواجه می شود و دچار خرابی می گردد. ال جی پردیس تنها نمایندگی ال جی و گلدیران در پردیس در این متن این ایرادات را بررسی می کند.

نمایندگی مجاز تعمیر مایکروویو ال جی در پردیس

همانطور که می دانید برای تعمیر وسایل برقی بهتر است تا از متخصص و تکنسین ماهر در تعمیرات همان دستگاه کمک بگیرید. برای این کار می توانید به نمایندگی های مجاز akun pro thailand این دستگاه مراجعه کنید و یا درخواست تعمیر خود را ثبت کنید. برای تعمیر ماکروفر در پردیس نمایندگی مجاز تعمیر مایکروفر در پردیس آماده خدمات رسانی به مشتریان است.

تعمیر ماکروفر ال جی در محل

ماکروفر به عنوان یکی از پر کاربرد ترین ابزار هر خانه ای با خرابی های زیادی مواجه می شود. از آنجا که هزینه تعویض مایکروفر زیاد است و از نظر اقتصادی به صرفه نیست به همین علت تعمیرات ماکروفر بهترین انتخابی است که پیش روی شماست. حمل و نقل این دستگاه به سختی دستگاه های بزرگتر برقی slot online terpercaya نیست اما تعمیرات ماکروفر در پردیس در محل نیز انجام می شود. در صورتی که نیاز باشد دستگاه به نمایندگی منتقل خواهد شد اما در بیشتر مواقع ایرادات با تعمیر در محل قابل حل شدن است.

قیمت تعمیرات ماکروفر ال جی در منزل در پردیس

تعمیرات مایکرویو در الجی پردیس

تعمیر مایکروفر در همه برندها در پردیس

ممکن است برای شما هم این پرسش به وجود آمده باشد که آیا نمایندگی تعمیرات مایکروفر در پردیس خدمات تعمیرات را برای همه برندهای این دستگاه دارد؟ باید بگوییم که در این نمایندگی سعی شده است تا از بهترین متخصصان این حوزه برای تعمیرات مایکروفر استفاده کنیم. بنابراین پاسخ مثبت است و می توانید برای تعمیرات تمامی برندهای این دستگاه به این نمایندگی مراجعه کنید.

مشکلات شایع ماکروفر ال جی

در راستای بررسی اینکه دستگاه های ماکروفر می توانند چه مشکلاتی داشته باشند و برای اینکه متوجه ایراد شوید و سپس با مرکز خدمات تعمیر تماس بگیرید در ادامه به بررسی برخی از دلایل شایع خرابی ماکروفر پرداخته ایم.

1. خرابی ماکروفر

ماکروفر از قطعات گوناگونی تشکیل می شود که اختلال در کدام از این قطعات می تواند به باقی اجزا نیز آسیب برساند. خرابی در این دستگاه ممکن است با اختلال در یک قطعه و یا قطعات بیشتری شروع شود. بنابراین خرابی های جزعی را نادیده نگیرید چون می تواند به باقی اجزا نیز آسیب برساند.

2. ماکروفر گرم نمی کند

کاربرد اصلی این دستگاه گرم کردن غذا است و اگر این کار به خوبی انجام نشود ، بدیهی است که ماکروفر شما خراب شده است. گاهی غذا پس از استفاده از ماکروفر کاملا سرد است و اصلا به هیچ وجه گرم نشده و گاهی نیز غذا به کندی گرم می شود و باید مدت زمان طولانی صرف شود تا غذا به دمای مد نظر برسد. در هر دو حالت دستگاه دچار ایراد شده است و به تعمیرات نیاز دارد. این مشکل معمولا در نتیجه خرابی هیتر ایجاد می شود . همچنین موتور دستگاه یا نقص در برد الکتریکی می تواند به گرم نشدن غذا منجر شود.

3. ماکروفر کار نمی کند

گاهی علت روشن نشدن ماکروفر بسیار ساده است برای مثال صفحه کلید آن خراب شده یا در دستگاه به خوبی بسته نمیشود و گاهی نیز ناشی از خرابی قطعاتی مانند موتور یا برد الکتریکی است. عیب یابی این مشکل و تعمیرات ماکروفر را باید به دست تکنسین و تعمیر کار ماهر بسپارید تا از رفع خرابی مطمن گردید. می توانید در این زمینه از خدمات تعمیر ماکروفر در پردیس استفاده کنید.

4. لامپ مایکروفر روشن نمی شود

این قطعه هر چند که قطعه ای ساده است اما جزئی از پر استفاده ترین قطعات مایکروفر می باشد و علت استفاده مداوم از این قطعه این است که به طور اتومات در زمان روشن بودن دستگاه چراغ بالای ماکروفر نیز روشن می شود.

 

شایان ذکر است که سوختگی چراغ مایکروفر شاید در وهله اول چندان مهم نباشد اما خبر از استفاده نادرست از دستگاه و یا آسیب دیدگی اتصالات داخلی می دهد که بهتر است پیگیری شود تا دستگاه دچار اسیب های جدی تری نشود.

5. مایکروویو بعد از چند ثانیه خاموش می شود

ممکن است خاموش شدن مایکروویو در حین کار به دلیل خرابی در سوئیچ درب مایکروفر، برد اصلی، صفحه کلید و یا صفحه لمسی، ترانس، محافظ حرارتی و یا ترموستات باشد.

6. سینی گردان مایکروویو نمی چرخد

نچرخیدن این قطعات شاید در مرحله اول ساده و بی ایراد به نظر بیاید اما در نتیجه این مشکل غذا به خوبی گرم نمی شود و باید مدت زمان بیشتری از ماکروویو استفاده شود تا غذا به دمای مطلوب برسد. در نتیجه استفاده بیش از اندازه از دستگاه باعث کاهش عمر موتور می شود. تعمیرات ماکروفر و سینی آن چندان کار سختی نمی باشد.

7. دکمه های مایکروویو کار نمی کنند

اگر دکمه های مایکروویو شما هم پس از فشردن هیچ فرمانی را در دستگاه اجرا نمی کند ممکن است ایراد از برد اصلی، قطع مدارهای اصلی، اختلال در فیوز، منبع تغذیه و یا خرابی صفحه کلید باشد.

8. صفحه نمایش مایکروویو کار نمی کند

عاملی که ممکن است منجر به کار نکردن صفحه نمایش مایکروویو شود، خراب شدن و سوختن فیوز برق این دستگاه است. فیوز یکی از انواع دستگاه های محافظتی است که در هنگام اتصال کوتاه یا نوسانات جریان برق از دستگاه مایکروویو محافظت می کند. خراب شدن فیوز حرارتی یا محافظ برق باعث به خطر افتادن سلامت مایکروویو و سوختن این دستگاه می شود. در همین راستا ممکن است خراب شدن فیوز حرارتی باعث از کار افتادن صفحه نمایش مایکروویو شود. بنابراین در صورت خراب شدن فیوز حرارتی هر چه سریع تر آن را تعمیر کنید تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

9. مایکروویو خود به خود روشن می شود

مایکروویوی که خود به خود روشن می شود خطر آتش سوزی دارد پس بهتر است آن را از برق بکشید. این اتفاق ممکن است به دلیل مشکل در گیر کردن دکمه های مایکروویو، صفحه کنترل، دکمه های برد دستگاه و یا مختل شدن حسگر حرارتی باشد در صورت مشاهده چنین مشکلی هرچه سریعتر با تعمیرات مایکروویو در پردیس تماس حاصل کنید.

10. مایکروویو جرقه می زند

عواملی که سبب جرقه زدن در مایکروویو می شوند می تواند به علت استفاده از ظروف نادرست برای مثال ظروف فلزی و براق، کثیف بودن دیواره ها و سقف مایکروویو، از بین رفتن لعاب رنگی داخل دستگاه، خرابی مگنترون، سوختگی فیلتر اشعه، کثیفی چرخ های ریل و سینی، خرابی المنت و مشکل در دیود باشد.

 

11. درب مایکروفر باز نمی شود

برخی از انواع مدل های مایکروفرها از یک سری دکمه‌ های خاص برخوردار هستند که درب دستگاه را باز می‌ نماید. در بسیاری از دلایل که برای باز نشدن درب مایکروفر گزارش می گردد، مشکل از این دکمه ها می باشد. می توانید خرابی چفت درب را بررسی کنید تا درب ماکروفر باز شود. پیچ خوردگی فنر می تواند از دلایل بسته ماندن درب ماکروفر می باشد. جهت کنترل کردن این فنرها، باید ابتدا دستگاه مایکروفر خود را از برق کشیده و پنل درب را نیز بردارید. فنرها معمولا در پایین درب قرار دارند. باید بررسی کنید که فنرها شل و یا آسیب ندیده نشده باشند.

12. فن خروجی ماکروفر کار نمی کند

یکی از مشکلاتی که در تعمیرات ماکروفر در پردیس با آن مواجه می شویم کار نکردن فن خروجی ماکروفر است. در میان علل رایج خراب شدن فن ماکروفر سه  دلیل همواره تاثیر بیشتری رو خرابی این قطعه دارند مثل خرابی موتور ماکروفر، مسدود شدن فیلتر زغال چوب و مسدود شدن فیلتر چربی.

13. مایکروویو صدای زیادی تولید می کند

اگر صدای برخورد دو یا چند تیکه فلز به گوش شما میرسد و گاها مایکروویو غذا را گرم نمیکند احتمال خرابی ترانس های ولتاژ بسیار بالا است. اگر مایکروویو شما جرقه میزند و همچنین صدای زیادی تولید میکند به سرعت نسبت به تعویض فیلتر اشعه اقدام نمایید. تعمیرات ماکروفر در پردیس شامل خدمات مربوط به صدای ناهنجار از مایکروویو را هم ارائه می دهد.

14. مایکروویو بوی سوختگی می دهد

توجه به گذاشتن درپوش مخصوص در هنگام گرم كردن غذاهای سرد و یا پختن غذا در مایکروویو، نکته اصلی جهت جلوگیری از پاشیدن مواد در حین گرم شدن است. گرم شدن بیش از حد تکه های چربی یا غذا در مایکروفر سبب سوختن آنها و ایجاد بوی سوختگی است پس لازم از به نظافت این دستگاه اهمیت دهید. پختن بیش از حد غذا نیز می تواند علت بوی سوختگی باشد.

 

خدمات تعمیرات مایکروویو ال جی در پردیس

چگونه از ماکروفر خود نگهداری کنیم؟

توصیه ما به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی در پردیس این است که با توجه به یک قانون کلی در نگهداری ماکروفر، هرگز از هیچ نوع ظرفی که حاوی فلز باشد استفاده نکنید. تمیز کردن ماکروفر هر بار پس از استفاده برای ایمنی و سلامتی شما بسیار مهم است. ماکروفرهای مدرن به یک صفحه شیشه ای قابل چرخش، جداشونده یا تورنت مجهز هستند. پس از هر بار استفاده، قالبهای چرخشی باید به درستی تمیز شوند. این نکته بسیار مهم است که باید در نظر بگیرید زیرا باقیمانده ذرات مواد غذایی ممکن است گرم شوند و در صورتی که تمیز نشوند بلافاصله می توانند بوی سوختگی تولید کنند. ذرات باقیمانده غذا می توانند باعث شوند ماکروفر بسیار سخت تر از حد انرژی مصرف کند. به عنوان یکی از نکات مربوط به نگهداری ماکروفر، اگر دستگاه مجهز به یک تورنت قابل جدا شدن نیست، آن را با مخلوط صابون و آب پاک کنید و قبل از استفاده آن را کاملا خشک کنید. در صورت تمایل می توانید از پاک کننده های مخصوص ماکروفر نیز استفاده کنید.

سرویس دوره ای ماکروفر ال جی در پردیس

یکی از نکات نگهداری از ماکروفر این است که به سرویس های دوره ای آن اهمیت بدهید. ممکن است اختلالی در دستگاه به وجود آمده باشد و شما اصلا متوجه آن نبوده باشید. با سرویس دوره ای دستگاه می توانید از ایرادات پیش آمده و پیشروی این ایرادات به سایر نقاط و قطعات دستگاه نیز جلوگیری کنید. نمایندگی تعمیر مایکروفر در پردیس از خدمات سرویس های دوره ای برای ماکروفر و همچنین سایر دستگاه های برقی خانگی برخوردار است.

سرویس دوره ای ماکروفر در پردیس

چگونه درخواست خود را برای تعمیر ماکروفر ثبت کنیم؟

پس از آنکه متوجه شدید دستگاه شما ایرادی دارد یا تمایل به سرویس دوره ای دارید، می توانید با مراجعه به وبسایت ال جی پردیس تنها نمایندگی ال جی و گلدیران در پردیس درخواست خود را برای تعمیرات ماکروفر در پردیس ثبت کنید. در کمترین زمان احتمالی، تکنسین های ما در این مجموعه برای ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو ال جی در پردیس با شما تماس گرفته و در محل خرابی دستگاه حاضر خواهند شد. سعی بر این است تا در این نمایندگی بهترین خدمات در جهت رفع عیب دستگاه مورد نظر ارائه شود.

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS) در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان​

بهترین انتخاب

تجربه متفاوت استفاده از خدمات الجی پردیس

ارائه خدمات با کیفیت در سراسر ایران

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پاسخگویی شبانه روزی در ۳۶۵ روز سال

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نیروی کار متخصص و با تجربه

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

۱۸۰ روز ضمانت قطعات

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جاروبرقی

ماشین لباسشویی

ماشین ظرفشویی

ماکروو

یخچال فریزر

ساید باید ساید

تعمیرات در محل

 شما میتوانید در صورت نیاز به تعمیر کلیه امور تعمیراتی، در محلی که دستگاه وجود دارد با همکاران ما در واحد پشتیانی در ارتباط باشید،میتوانید به راحتی مشکلات خود را به همکاران ما اعلام کنید ..

سوالات متداول

هزینه‌ تعمیرات مایکروفر چگونه تعیین می‌شود؟
چطور برای تعمیر مایکروویو ال جی پردیس ثبت سفارش کنم؟

دکمه ارسال درخواست موجود در بالای صفحه را کلیک کرده و مراحل سفارش را تا پایان تکمیل کنید.

لیست خرابی مایکروفر (مایکروویو) شامل چه مواردی می‌شود؟

گرم نکردن مایکروفر، مایکروفر جرقه می‌زند، روشن نشدن مایکروفر، کار نکردن گریل مایکروفر، کار نکردن لامپ مایکروفر، خرابی فیوز حرارتی مایکروفر، غذا داخل مایکروفر کند می‌پزد، دکمه‌های مایکروفر کار نمی‌کند، خاموش شدن ناگهانی مایکروفر، نچرخیدن سینی گردان مایکروفر، غذا داخل مایکروفر یکنواخت نمی‌پزد.

 نیاز به تعمیرات دارید؟ تیم ما متشکل از بهترین متخصصان تعمیرکار وسایل الکترونیکی است پس کار خود را به ما بسپارید …
 
 
گواهینامه ها

نظرات مشتریان

آنها قبلا از خدمات ما استفاده کرده اند

همکاری ما ..

150
مشتریان ما
200
رضایت مشتری
100
مشتریان وفادار
500
درخواست ها
سبد خرید
حساب کاربری من

فرم اطلاعات کاربران