موفقیت ها و افتخارات

نمایندگی 20139 شرکت مشتریان گلدیران مفتخر است که از سال 1393 تا کنون به عنوان نماینده شرکت بزرگ  مشتریان گلدیران فعالیت  نموده و به مشتریان محترم  آن مجموعه خدمات  ارائه می نماید.

این نمایندگی همواره رضایت مشتریان را مهمترین واصلی ترین  هدف خود قرار داده و در این راستا در سال 1398 از سوی اتحادیه محترم لوازم خانگی شهرستان پردیس به عنوان واحد صنفی برتر انتخاب شد.

در سایه دانش و تجربه شرکت مشتریان گلدیران توانستیم با ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان در سال 1394 به عنوان نماینده برتر شرکت گلدیران انتخاب شویم.

تکنسین های این نمایندگی با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری و همچنن با بهره گیری از جدیدترین  متدها ونیز سرویس بولتن های روز دنیا  همواره بعنوان تکنسین های برتر شرکت گلدیران معرفی شده اند.

الجی پردیس
تندیس های ما

افتخاراتی که در این چند سال بدست آوردیم

کادر فنی مجرب و حرفه‌ای نمایندگی 20139 در کوتاهترین زمان پس از ثبت درخواست شما در محل اعلام شده (منزل مشتری) حضور پیدا کرده و پس از بررسی عملکرد دستگاه و قبل از تعمیر، علت و نحوه برطرف شدن ایراد را به مشتری گرامی توضیح خواهند داد.

شایان ذکر است ضمانت قطعات تعویض شده به صورت کتبی به مشتریان گرامی ارائه می شود. نمایندگی 20139  شرکت مشتریان گلدیران در راستای ارائه خدمات مطلوب تر در ایام تعطیلات نیز فعال بوده و نیروهای اداری و فنی این نمایندگی به صورت شیفت بندی در این ایام حضور داشته و آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.