تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS)در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان

تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس توسط نمایندگان مجاز در گلدایران

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس با عیب یابی کامل دستگاه شروع می شود تا مشکل و قطعات تعویضی مورد نیاز برای تکمیل سرویس شناسایی شود. مهندسان ماشین لباسشویی به طور کامل با طیف گسترده ای از قطعات جایگزین متداول به محل اعزام می شوند، بنابراین می توانند خدمات را در یک بار بازدید انجام دهند.

در صورت نیاز به سفارش قطعات اضافی، بازدید دوم ترتیب داده خواهد شد. تعمیرکار تست های عملکردی و ایمنی کامل را انجام می دهد، بنابراین می توانید از دریافت بالاترین کیفیت خدمات در شرکت ال جی پردیس تنها نمایندگی ال جی و گلدیران در پردیس اطمینان داشته باشید. امروزه در هر خانه ‌ای یک ماشین لباسشویی وجود دارد و این وسیله به یکی از مهمترین و ضروری‌ ترین لوازم خانگی بدل شده است. از همین رو تعمیر ماشین لباسشویی جایگاه ویژه‌ای در فهرست خدمات نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی دارد. 

نمایندگی گلدایران تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس

ماشین های لباسشویی دستگاه های دوست داشتنی هستند که کار نظافت را به قدری راحت کرده اند که برای شستن چند تکه لباس هم دلمان میخواهد ماشین لباسشویی را روشن کنیم و کمی بعد لباسهای تمیز تحویل بگیریم. پس خرابی یا خلل در نحوه کار کردن آن می تواند در هر خانه ای مشکل ساز باشد. از این رو نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و گلدیران پردیس متخصصان فنی در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی های قدیمی و نوین را گردهم آورده و یک تیم خوب و حرفه ای در این زمینه گرداوری کرده است.

اصلی ترین کار ماشین لباسشویی شستن لباسهاست. در زندگی امروزی که همه چیز مشمول سرعت و زمان شده است استفاده از فناوری های اینچنینی در وقت نیز صرفه جویی می کند پس استفاده از ماشین لباسشویی کمک به سرعت بخشیدن به کارها می کند و زمانی که اختلال به وجود می آید تقریبا نیمی از سرعت روزمرگی ها مختل می شوند. اگر هریک از موارد زیر را در ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید:

  • لباس ها خوب شسته نمی شوند
  • مقداری پودر یا کف بر روی البسه باقی می مانند
  • بعد پایان کار شستشو لباسها را که خارج می کنید داغ هستند
  • بعد از تمام شدن کار ماشین لباسشویی نرم کننده در جاپودری باقیمانده و استفاده نشده است
  • پاره شدن لباس ها در هنگام شستشو

حتما در کوتاه ترین زمان با نمایندگی مجاز ماشین های لباس شویی تماس بگیرید. نمایندگی گلدیران تعمیرات لباسشویی در پردیس آماده ارائه بهترین خدمات تعمیر ماشین لباسشویی و تعویض قطعات آن در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس است.

چرا تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس را به ال جی پردیس بسپاریم؟

پیش تر گفته شد هسته اصلی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی و گلدیران در پردیس صداقت و جلب رضایت مشتریان در حوزه تعمیرات است. این نمایندگی قطعات غیر استاندارد برای تعمیر ماشین لباسشویی که یکی از وسایل گران و مورد نیاز این روزهاست استفاده نمی کند.

متخصصان و تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس تمامی دوره های فنی و غیر فنی برای خدمات بهتر و اطلاعات به روز از تعمیر و تعویض قطعات ماشین لباسشویی های نوین را گذرانده اند و شما با متخصصان حرفه ای رو به رو هستید.در صورت هر گونه خسارتی نمایندگی ال جی در پردیس یک مرجع معتبر است که می توانید به آن مراجعه کرده و جبران خسارت شود.

در تمام طول تعمیرات از زمان تشخیص اختلال و خرابی تا تعویض قطعات و یا تعمیر آنها مشتریان را در جریان هزینه ها قرار می دهند و پس از توافق نهایی تکنسین های ما شروع به کار خواهند کرد. این نمایندگی از تمامی حقوق مشتریان و حقوق خود آگاه بوده و سعی در خدمات رسانی با کیفیت منحصر به فرد در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس را دارد.

نحوه ثبت در خواست تعمیر لباسشویی ال جی در پردیس بومهن

پس از اینکه از خرابی ماشین لباسشویی خود مطلع شدید به هیچ عنوان خودتان به تعمیر آن نپردازید یا از تعمیرکاران غیر حرفه ای کمک نگیرید و با امورمشتریان نمایندگی های مجاز تماس بگیرید و ارتباط بر قرار کنید. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و گلدیران در پردیس از شما سوالاتی در خصوص خرابی پرسیده و سفارش شما را ثبت می کنند. سپس کارشناسان متناسب با نیاز شما تکنسین هایی را برای تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس بومهن در اختیار شما خواهند گذاشت. اگر در همین محدوده شهری باشید طی کوتاه ترین زمان در پردیس بومن برای تعمیرات با شما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد. تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس و در این نمایندگی مجاز در کوتاه ترین زمان صورت خواهد پذیرفت.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در پردیس

معمولا زمانی که یکی از لوازم ضروری برقی خانگی خراب می شود همیشه نگران این هستیم که چه هزینه های سنگینی در انتظارمان است؟ به طور دقیق نمی توانیم یک رقم مشخص برای تعمیر ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی بگوییم. دلیل آن هم این است که قیمت قطعات دارای ایراد متغییر است و مشخص نیست در آن زمان مشخص آن قطعه به چه قیمتی عرضه می شود و در اختیار نمایندگی ها قرار می گیرد.

نکته دیگر این است که ممکن از علت خرابی در ماشین لباسشویی مربوط به چند قطعه باهم باشد و از روی نشانه های احتمالی نمی توان تخمین زد که هزینه ها چقدر است؟ پس به دلیل ایرادات متعدد ماشین های لباسشویی تا پیش از بازدید نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد اما در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس به شما اطمینان می دهیم. که کلیه قیمت های اعلام شده توسط کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی محاسبه می شوند. علاوه بر این قیمت قطعات نیز از همین قانون پیروی می کند.

بهترین زمان برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در پردیس

پیشنهاد می گردد تا در مناسب ترین و بهترین زمان ممکن اقدام  به تعمیر ماشین لباسشویی نمایید. چرا که در این صورت می توانید با بودجه ی بسیار پایین ماشین لباسشویی  خود را مورد تعمیر قرار دهید. در بسیاری از مواقع با تعویض یک قطعه کوچک می توان دستگاه  ماشین لباسشویی را تعمیر کرد.

البته در صورت بی اعتنایی افراد در خصوص تعمیر به موقع ماشین لباسشویی ممکن است هزینه های قابل توجهی را بر دوش مشتریان بگذارد. توصیه می شود که در حین تعمیر لباسشویی به این نکته توجه داشته باشید که حتما خودسر اقدامی را برای تعمیرات ماشین لباسشویی انجام ندهید چرا که ممکن است آسیب های زیادی را به ماشین لباسشویی خود وارد نمایید. بنابراین قبل از هر اقدامی با همکاران ما برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس مشورت کنید. اگر موارد زیر برای ماشین لباسشویی شما پیش آمد زمان تعمیر وسیله شما فرا رسیده است.

تمیز شستن ماشین لباسشویی

اگر پودر ماشین لباسشویی بر روی لباس ها باقی می ماند یکی از مهمترین ایراداتی که به دنبال خود تعمیر لباسشویی را دارد، باقی ماندن پودر لباسشویی بر روی لباس ها است. در این حالت افراد مجبور هستند که لباس های خود را بار دیگر مورد آبکشی قرار دهند و زمان زیادی را جهت شستشوی البسه ها صرف کنند. توصیه می شود که همیشه بهترین پودر یا مایع لباسشویی را تهیه کنید و در صورت مشاهده ی چنین مشکلی نیز جهت بررسی المنت های ماشین لباسشویی با کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس تماس بگیرید

نشتی آب ماشین لباسشویی

اگر آب ماشین لباسشویی نشتی دارد بدون شک یکی از ایرادهای رایج ماشین لباسشویی را نشتی آب شکل داده است. علت ایراد یاد شده را می توان در پمپ تخلیه آب، لوله های ورودی، خرابی قفل درب دستگاه، شیلنگ های آب و غیره مورد بررسی قرار داد. در این حالت پیشنهاد می کنیم که سریعا با نمایندگی ال جی پردیس ارتباط بر قرار کنید.

برق در بدنه دستگاه

اگر بدنه دستگاه برق دارد در صورتی که شما همچنین ایرادی را در ماشین لباسشویی مشاهده کردید، می توانید دستگاه را از برق جدا کرده و منتظر همکاران ما باشید. فراموش نکنید که بروز چنین ایرادی می تواند مشکلات خطرناک زیادی را به دنبال داشته باشد. بدون شک خرابی سیستم برق رسانی دستگاه سبب ایجاد چنین ایرادی شده است.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی الجی پردیس

از مهم ترین خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های ما در پردیس در نزدیکی محل کار یا زندگی شما قرار دارند امکان ارائه خدمات در کمترین زمان صورت خواهد گرفت

2. هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان تحت نظارت نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و گلدیران پردیس قرار دارد. تمامی هزینه های مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی با مشتریان هماهنگ شده و سپس تکنسین ها شروع به کار خواهند کرد.

3. متخصصان با تجربه

کارشناسان و متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی پردیس دارای تجارب بالا در خصوص تعمیرات تخصصی هستند. هرساله دوره های تخصصی برای به روز کردن دانش این تکنسین ها برگزار می شود و همگی به متد تهمیرات روز آشنایی دارند.

4. الویت با تعمیرات قطعات

با توجه به شرایط اقتصادی نا مناسب در اولین قدم متخصصین ما در صدد تعمیرات قطعات بر می آیند در صورت نبود هیچ گزینه ای اقدام به تعویض این قطعات معیوب خواهند کرد

عیب یابی و رفع مشکل های لباسشویی در پردیس

عیب یابی ماشین های لباسشویی به تخصص و مهارت در تشخیص معایب نیاز دارد. که باید توسط یک فرد متخصص انجام گیرد. به طور قطع کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و گلدیران در پردیس با دقت در مشکل به وجود آمده و به کمک تجربه و دتنش کافی، ایراد و عیب ماشین لباسشویی را متوجه شده و بر طرف می نمایند.

مشکلات رایج لباسشویی های ال جی که نیاز به تعمیر دارد

برای بررسی مشکلات خرابی متداول ماشین لباسشویی ال جی تعدادی از مهم ترین ها را برشمردیم که به شرح زیر است

– روشن نشدن لباسشویی

همه ماشین های لباسشویی دارای موتور برای چرخش دیگ و فرایند شستشویی لباس هستند و در برخی از مدل ها موتور لباسشویی قادر به شستشو لباس در دوجهت معکوس می باشند. اگر موتور ماشین لباسشویی دچار ایراد شده باشد ماشین لباسشویی روشن نشده و شروع بکار نخواهد کرد.

– داغ شدن بیش از حد بدنه

اگر به ماشین لباسشویی خود بیش از حد فشار وارد کنید و دمای لباسشویی شما از حد استاندارد خود عبور کرده و سنسور های محافظتی دما موتور ماشین لباسشویی فرمان خاموشی به دستگاه داده و ماشین شما تا زمان رسیدن به دمای مناسب روشن نخواهد شد یکی از علت های خرابی موتور لباسشویی میتواند بدلیل خرابی سنسور های محافظتی دما باشد که در برخی موارد باعث سوختن موتور لباسشویی بدلیل دمای بیش از حد بشود.

– خرابی کلید سوییچ درب

یکی از مشکلات رایج لباسشویی های ال جی خرابی کلید سوئیچ درب لباسشویی است که بموجب آن هنگامی که درب ماشین لباسشویی بطور صحیح بسته نشده باشد دستگاه روشن نخواهد شد و فرایند شستشو انجام نخواهد گرفت.این سوئیچ یک قطعه کوچک پلاستیکی است که زیر درب ماشین لباسشویی قرار گرفته و برای فعال شدن آن نیاز است درب ماشین بطور کاملا صحیح بسته باشد و هنگام روشن نشدن ماشین لباسشویی یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد سالم بودن سوئیچ درب لباسشویی است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی در پردیس

در صورتی که ماشین لباسشویی شما دارای برگ گارانتی باشد و از تاریخ آن نگذشته باشد. می توانید در بروز هرگونه مشکل تحت پوشش گارانتی خدمات پس از فروش به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و گلدیران در پردیس مراجعه کرده و ایراد دستگاه خود را برطرف کنید و از این مزایا بهره مند شوید. در صورت نداشتن گارانتی حتی در تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس سعی خواهیم کرد بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه دهیم.

عیب یابی و رفع مشکل های لباسشویی ال جی در پردیس

برای عیب یابی بهتر است حتما کار را به متخصصان نمایندگی های مجاز بسپارید که خدمات تعمیرات را دارا هستند و قابل اعتمادند. چنانچه در دستگاه ماشین لباسشویی خود ایرادات برشمرده را مشاهده کردید در کوتاه ترین زمان برای ارتباط با متخصصین ما برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس اقدام کنید.

– تعمیر مشکل تمیز نشستن لباس ها در ماشین لباسشویی

برای بررسی مشکل تمیزنشستن لباسها به وسیله ماشین لباسشویی به این نکات دقت کنید شاید پودری که برای شستن لباس استفاده می کنید مرغوب نباشد،مشکل از هیدروستات دستگاه باشد، المنت لباسشویی رسوب گرفته باشد و یا ماشین لباسشویی دچار عیب عدم تخلیه آب شده باشد.

– تعمیر مشکل نچرخیدن دیگ لباسشویی

با توجه به دانش متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس در این گزینه خرابی ممکن است مشکل از تسمه، بلبرینگ، دینام، کاسه نمد و دینام باشد.

– تعمیر تخلیه نکردن آب لباسشویی

ممکن است در وحله اول فیلتر پمپ یا شلنگ تخلیه مسدود باشد. احتمال دارد پروانه پمپ بر اثر پیچیدن نخ و کرک ، گیر کرده است. شیلنگ خروجی آب را برای عدم گرفتگی چک نمایید. الکترو پمپ خراب است یا پمپ تخلیه خراب است و نیاز به تعویض یا تعمیر دارد.

– تعمیرات صدا و لرزش در ماشین لباسشویی

اولین دلیل می تواند برای تراز نبودن ماشین لباسشویی باشد. یا کمک های دستگاه مشکل پیدا کرده باشند. یکی دیگر از مشکلات وجود ایراد در وزنه بتنی بر روی دیگ لباسشویی است.

– تعمیر مشکل آبگیری نکردن لباسشویی

یکی از رایج ترین ایرادات می تواند در سیم کشی باشد که متخصصان ما در تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس با بررسی نقشه سیم کشی ماشین لباسشویی آ ن را برطرف خواهند کرد. احتمال بسته بودن شیر آب نیز وجود دارد و یا شلنگ ورودی آب مسدود است یا پیچ خوردگی دارد.

– درب ماشین لباسشویی قفل است و باز نمی شود

علت قفل یا میکروسوییچ دستگاه می باشد  و باید این قطعه تعویض گردد.

– تعمیرات مشکل خشک نکردن ماشین لباسشویی

ممکن است خازن راه انداز خشک کن سوخته یا اتصالی کرده باشد. ایراد از نیم سوز شدن موتور باشد یا برد تنظیم دور ایراد داشته باشد.

– کمک ماشین لباسشویی خراب است

خراب بودن کمک ماشین لباسشویی ایراد نچرخیدن دیگ و صدا دادن ماشین لباسشویی در هنگام چرخش را به همراه خواهد داشت.

– تعمیر گرم نشدن آب در لباسشویی

اگر المنت یک ماشین لباسشویی دیجیتال معیوب باشد اب در ماشین لباسشویی گرم نخواهد شد. ممکن است سنسور یا ترموستات دستگاه نیز خراب باشد. در آخر ممکن است تایمر و یا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچارد اختلال شده باشد.

– تعمیر تایمر ماشین لباسشویی

میکروسوئیچی که در داخل درب ماشین لباسشویی تعبیه شده است نوعی سوئیچ ایمنی است که باعث می شود تا زمانی که درب لباسشویی باز است موتور کار نکند و فعالیتی انجام نشود. اهرمی که روی در وجود دارد هنگام بسته شدن میکروسوئیچ را فعال می کند. تا زمانی که سوئیچ فعال نشود موتور کار نمی کند و به تایمر برق رسانی نمی شود، پس زمانی که تایمر کار نمی کند این احتمال وجود دارد که سوئیچ درب لباسشویی مانع از فعالیت آن شده باشد.

– تعمیرات هیدروستات ماشین لباسشویی

در زمانی که آب در مخزن نیست و برد را جدا کردید، وقتی که میکرو سوییچ را وصل کردید باید شروع کند به آب گیری و شیر های برقی شروع به کار کنند ولی اگر این اتفاق نیوفتاد و پمپ شروع به کار کردن کرد یعنی هیدروستات خراب است و یا اگر شیربرقی شروع به کار کند هیدروستات سالم میباشد.

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS) در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان​

بهترین انتخاب

تجربه متفاوت استفاده از خدمات الجی پردیس

ارائه خدمات با کیفیت در سراسر ایران

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پاسخگویی شبانه روزی در ۳۶۵ روز سال

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نیروی کار متخصص و با تجربه

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

۱۸۰ روز ضمانت قطعات

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جاروبرقی

ماشین لباسشویی

ماشین ظرفشویی

ماکروو

یخچال فریزر

ساید باید ساید

تعمیرات در محل

 شما میتوانید در صورت نیاز به تعمیر کلیه امور تعمیراتی، در محلی که دستگاه وجود دارد با همکاران ما در واحد پشتیانی در ارتباط باشید،میتوانید به راحتی مشکلات خود را به همکاران ما اعلام کنید ..

سوالات متداول

بهترین زمان برای تعمیرات ماشین لباسشویی چه زمانی است؟

پیشنهاد می گردد تا در مناسب ترین و بهترین زمان ممکن اقدام  به تعمیر ماشین لباسشویی نمایید. چرا که در این صورت می توانید با بودجه ی بسیار پایین ماشین لباسشویی  خود را مورد تعمیر قرار دهید.

آیا ماشین لباسشویی قدیمی قابل تعمیر است؟

بله. ماشین لباسشویی‌های قدیمی نیز قابل تعمیر هستند. اما اگر ماشین لباسشویی خیلی قدیمی باشد تعمیر آن به صرفه نیست. چون امکان دارد خیلی زود قطعات دیگر لباسشویی نیز دچار مشکل شوند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی چقدر است؟

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بسته به ایراد و مدل ماشین لباسشویی ممکن است متفاوت باشد. هزینه‌های تعمیر لباسشویی از ۱۵۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان است.

 

 نیاز به تعمیرات دارید؟ تیم ما متشکل از بهترین متخصصان تعمیرکار وسایل الکترونیکی است پس کار خود را به ما بسپارید …
 
 
گواهینامه ها

نظرات مشتریان

آنها قبلا از خدمات ما استفاده کرده اند

150
مشتریان ما
200
رضایت مشتری
100
مشتریان وفادار
500
درخواست ها
سبد خرید
حساب کاربری من

فرم اطلاعات کاربران