تعمیر ساید بای ساید ال جی در پردیس

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS)در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان

تعمیر یخچال ساید بای ساید الجی

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در پردیس توسط نمایندگی مجاز گلدیران

امروزه با انواع مختلفی از مدلهای یخچال رو به رو هستیم که هر کدام به طریقی کار می کنند. با تولید این انواع از یخچال و پیشرفت تکنولوژی، بعضی دارای کاربردهای متفاوت تر و آپشن های بیشتری برای رفاه حال مشتریان است. اما در نهایت این یخچال ها هم دچار خرابی شده و یا نیاز به سرویس های دوره ای دارند. یکی از محبوب ترین این یخچال ها یخچال ساید بای ساید است که معمولا خواهان بیشتری دارد و در تمامی برندهای تولید لوازم خانگی تعدادی از آنها موجود است.

با توجه به سیستم متفاوت این یخچال های نوین متناسب با یخچال های قدیمی زمانی که به مشکل هم بر می خورند باید توسط تکنسین متخصص تعمیر شوند یا عیب یابی گردند حتی بهتر است برای سرویس های دوره ای هم از متخصص این نوع از یخچال کمک بگیرید. ال جی پردیس تنها نمایندگی ال جی و گلدیران در پردیس آمادگی خدمت رسانی در این زمینه به مشتریان است. در ادامه این مطلب به بررسی تعمیر ساید بای ساید ال جی در پردیس می پردازیم.

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در پردیس

همانطور که می دانید مزیت استفاده از خدمات نمایندگی های مجاز کادر متخصص آن است. تعمیر ساید بای ساید یک تعمیر تخصصی است که نیاز به مهارت تکنسین متخصص همان دستگاه را دارد. نمایندگی مجاز گلدیران پردیس با خدمات رسانی در زمینه تعمیرات ساید بای ساید ال جی در پردیس سعی در خدمت هرچه بهتر در زمینه تعمیرات و عیب یابی را دارد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در پردیس توسط تکنسین حرفه ای

تکنسین های حرفه ای با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه تعمیرات و تولید سریع انواع و مدلهای مختلف لوازم برقی و به طور خاص یخچال ساید بای ساید، نیاز دارند تا دوره های مختلف آموزشی و تکمیلی برای هر تعمیر تخصصی یا تعویض قطعات و یا آشنایی با قطعات و کاربرد های آنها را بگذرانند. تعمیر ساید بای ساید در پردیس زیر نظر متخصصین و تکنسین های متخصص و به روز انجام می پذیرد.

 

مراحل ثبت درخواست تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی در پردیس

پس از مطالعه این مطلب اگر متوجه شدید که یخچالتان دچار ایراد است بهتر است با ال جی پردیس تنها نمایندگی ال جی و گلدیران در پردیس ارتباط بر قرار کنید. همکاران ما در قسمت ثبت سفارش سفارش شما را ثبت کرده و در مدت کوتاهی کارشناسان ما برای تعمیر ساید بای ساید با شما تماس خواهند گرفت و تعمیرات و عیب یابی در محل خرابی یخچال انجام خواهد پذیرفت.

چرا تعمیرات خود را به ال جی پردیس بسپارید؟

آیا پس از تعمیر یخچال ساید گارانتی داده می شود؟

مهمترین هدف ما در خصوص تعمیر ساید بای ساید ال جی در پردیس کسب رضایت از ارائه خدمات می باشد. به شما این اطمینان را می دهیم که در مورد تعمیر یخچال ساید بای ساید هدف ما بهترین ضمانت و کیفیت خواهد بود.

چگونه در خواست خود را برای تعمیر ساید بای ساید ال جی ثبت کنیم؟

پس از مطالعه مطب پیش رو چنانچه متوجه شدید هر یک از ایرادات شامل حال ساید بای ساید شما می شود با امور مشتریان نمایندگی مجاز گلدیران در پردیس ارتباط بر قرار کنید. پس از مطرح کردن ایراد و ثبت سفارش با شما در کمترین زمان تماس خواهند گرفت و متخصص در محل خرابی حضور پیدا خواهد کرد.

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در پردیس چقدر می شود؟

به علت نوسانات قیمت قطعات برقی و تعمیری نمی توان عدد مشخصی را برای هزینه ها در نظر داشت. متناسب با ایراد به وجود آمده هزینه ها متغییر هستند. مثلا هزینه تعویض یا تعمیر قطعه متفاوت است. متناسب با قیمت قطعات با تشخیص کارشناسان ما در این حیطه قیمت نهایی به مشتری اعلام می گردد.

تعمیر ساید قدیمی در محل پردیس

قدیمی یا جدید بودن یخچال ساید بای ساید از طراحی ظاهری آن گرفته تا قطعات آن و نوع ساخت آن را در بر می گیرد با توجه به قدیم و جدید بودن قطعات این یخچال ها تعمیر ساید بای ساید در پردیس از نوع قدیمی تا جدید آن را در محل خرابی با بهترین کیفیت انجام می دهیم.

آیا شرکت ال جی پردیس معتبر می باشد؟

برای شناسایی یک شرکت معتبر به نماینده بودن آن باید توجه داشت ال جی پردیس تنها نمایندگی ال جی و گلدیران در پردیس است.

نحوه ارائه خدمات مرکز تعمیر ساید بای ساید ال جی در پردیس

گلدیران پردیس با مرکز تماسی قدرتمند ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، آماده پاسخگویی به درخواست‌ های مشتریان هست و با کمک تکنسین‌ های متخصص با استفاده از قطعات معتبر آماده خدمت رسانی هرچه بهتر در زمینه تعمیر لوازم خانگی و تعمیر ساید بای ساید در پردیس است. پس اگر درخواستی دارید بدون معطلی همین الان برای ما ارسال کنید.

نحوه عیب یابی یخچال ساید بای ساید ال جی در پردیس

در واقع مهمترین قسمت در تعمیر ساید بای ساید ال جی نحوه عیب یابی و علت خرابی آن است. مهم ترین رکن در زمینه تعمیرات همین عیب یابی است که نیاز به تشخیص تکنسین مجرب را دارد. تکنسین های تعمیر ساید بای ساید در پردیس به درستی عیب یابی دستگاه را شناسایی و برطرف خواهند کرد.

عیب یابی و سرویس ساید بای ساید ال جی چگونه انجام می شود؟

چه موقع نیاز به تعمیر ساید بای ساید ال جی داریم؟

یک دستگاه یخچال ساید بای ساید از قطعات مختلفی تشکیل شده است پس تعمیر ساید بای ساید پیچیده است. بهتر است با انواع این اختلالات آشنا شویم.

1. قسمت یخچال خنک نمی کند

اگر قسمت یخچال ساید شما خنک نمی کند اما فریزر شما خنک است می توان. به علت خرابی: المنت اواپراتور، فن اواپراتور، دمپر یخچال ساید، سنسور، برد کنترل دمای فریزر ساید، قطعات دیفراست و برد الکترونیکی اصلی باشد.

2. پنل برد ساید سوخته است

در تعمیر ساید بای ساید یکی از علل سوختن برد، خرابی یا فرسودگی قطعات موجود در ساید بای ساید شما می باشد. یعنی اگر یکی از قطعات خراب باشد، ممکن است که جریان زیادی بکشید و افزایش شدید جریان می تواند باعث خرابی برد شود. همچنین خرابی قطعاتی همچون فن ها، هیتر، المنت، کمپرسور و… می توانند باعث خرابی برد دستگاه شما شوند.

3. یخ ساز کار نمی کند

ما در خصوص تعمیر ساید بای ساید در پردیس به شما توصیه می کنیم ابتدا مطمئن شوید که گزینه یخ ساز روشن باشد چون اگر این گزینه خاموش باشد یخچال یخ نمی سازد. منبع تامین آب یخساز باید چک شود. امکان دارد فیلتر آب گرفته باشد که بهتر است تعویض گردد. مهم ترین دلیل و جدی ترین دلیل این است که دما به حدی که یخ تولید شود سرد نیست.

4. بدنه ساید از داخل سوراخ شده است

یکی از خرابی های معمول در یخچالها نشتی گاز ناشی از سوراخی بدنه آن است در این شرایط باید با تکنسین تماس بگیرید. ما با ارائه خدمات در زمینه تعمیر ساید بای ساید در پردیس در کمترین زمان این مشکل را رفع می نماییم.

5. ساید روشن نمی شود

در تعمیر ساید بای ساید ممکن است به مشکل روشن نشدن یخچال بر بخورید. یکی از دلایل می تواند در قسمت تامین برق یخچال، خرابی خازن و رله، ترموستات، برد الکترونیکی یا سیم کشی داخلی باشد.

6. گاز خنک کننده خالی شده است

یخچال و فریزر اگر گاز نداشته باشد نمی تواند وظیفه خود را که سرد کردن است به درستی انجام دهد، بنابراین بارزترین علائم نشان دهنده کم شدن یا خالی شدن گاز یخچال این است که مواد غذایی را خنک نمی کند. این امر باعث می شود که غذا، نوشیدنی و محصولات موجود در یخچال و فریزر به اندازه سرد و تازه نگهداری نشود.هنگامی که نشتی مبرد رخ می دهد، موتور مجبور می شود برای مدت طولانی تری کار کند تا مقدار نادرست مبرد را جبران کند. پس موتور را تحت فشار بیش از حد قرار می دهد، که می تواند منجر به خطر بیشتری برای بروز خرابی شود. ما با خدمات رسانی در بخش تعمیر ساید بای ساید در پردیس می توانیم علت نشتی و یا خالی شدن گاز خنک کننده را پیدا کنیم.

7. فیلتر تصفیه آب نیاز به تعویض دارد

متناسب با سختی آب منطقه  زمان تعویض فیلتر آب یخچال متفاوت است اما استاندارد ترین حالت آن سالی یک بار یا شش ماه یکبار می باشد.

8. صدای غیر طبیعی از ساید شنیده می شود

دلیل صدا دادن یخچال ساید ممکن است مربوط به لوله های داخلی آن باشد. هنگام ساخت یخچال، لوله‌ های درون بدنه توسط تزریق یک فوم پوشانده می شوند. اگر فوم یا خود لوله ها کیفیت کافی نداشته باشند، لوله ‌ها مقداری از فوم فاصله می گیرند و بر اثر انبساط و انقباض، صداهایی ایجاد می شود یا امکان دارد ایراد از موتور فن کنداسور، فن اواپراتور نیز باشد.

 

9. بست یا لولای در خراب شده

هنگام نصب و راه اندازی یخچال فریزر باید موارد استاندارد رعایت شود محل قرارگیری جای یخچال فریزر باید صاف و تراز باشد که در غیر این صورت باعث صدا در باز و بسته شدن درب و باعث صدمه به ساختار و قطعات یخچال فریزرخواهد شد. در صورت خرابی لولای درب یخچال ساید بای ساید در صورت لزوم با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در پردیس تماس حاصل کنید.

10. نوار دور درب ساید خراب شده

برای همه ما پیش آمده که با این مسئله مواجه شدیم که در یخچال به خوبی بسته نمی‌ شود و باید حتما آن را با فشار ببندیم. گاهی اوقات فشار آوردن به در منجر به بسته شدن نمی ‌شود و فقط به لاستیک یا زه در فشار می ‌آورد. در این شرایط باید به موقع نسبت به رفع این مشکل اقدام کنیم تا هوای تازه داخل یخچال حفظ شود وگرنه موادغذایی خراب و فاسد می ‌شود. برای تعویض لاستیک دور یخچال می ‌توانید به دفترچه راهنمای یخچال مراجعه کرده و با کسب اطلاعات در زمینه نوع واشر و لاستیک به کار رفته، نسبت به خرید وسایل لازم انجام دهید. همچنین می‌ توانید به تعمیرگاه و نمایندگی‌ های مجاز تعمیر ساید بای ساید مراجعه کرده و با تایید تکنیسین مربوطه اقدام به تعویض کنید.

11. آب سرد کن ساید از کار افتاده است

آبسرد کن‌ ها که در بسیاری از یخچال فریزرها و ساید بای ساید و سایر یخچال‌ های معمولی تعبیه‌شده‌ اند درواقع وسیله‌ ای برای خنک نگه‌ داشتن آب هستند. این آبسرد کن‌ ها از قطعات مختلفی اعم از پدال آبسرد کن، مخزن آب، شیر آب یخچال ساید بای ساید و … تشکیل‌ شده ‌اند. ممکن است که ترموستات یخچال تنظیم نباشد و یا این‌ که ازکار افتاده باشد. ترموستات درواقع یک قطعه بسیار مهم در انواع یخچال‌ ها می ‌باشد که وظیفه ثابت نگه ‌داشتن دما را بر عهده دارد. یک نکته‌ مهم دیگر در استفاده از سیستم آبرسانی، توجه به فیلترهای آب است، همانطور که گفتیم، این فیترها باید مرتباً معمولاً هر۶ ماه یکبار موردبررسی و تعویض قرار بگیرند.

12. غذاهای داخل ساید یخ می زنند

ممکن است اخیرا متوجه شده باشید تمامی مواد غذایی داخل یخچال شما یخ می زنند این ایراد می تواند به علت: تنظیم نبودن دمای یخچال، قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن داخلی یخچال، کثیف بودن کویل های کندانسور، ترموستات یخچال باشد.

 

چرا تعمیر ساید بای ساید در محل

تعمیر ساید بای ساید ال جی در پردیس در محل خرابی یخچال انجام می گیرد. در صورتی که قطعه ای نیاز به تعمیر داشته باشد ممکن است تکنسین مربوطه برای پاره ای از تعمیرات قطعه را برده و پس از تعمیر باز گرداند. اما چون یخچال وسیله ای سنگین است و با هربار جا به جایی امکان آسیب دیدن وجود دارد، تعمیر ساید بای ساید در محل صورت می گیرد.

تعمیرکار چه زمانی به محل مراجعه می کند؟

پس از ثبت سفارش توسط نمایندگی و هماهنگی با مشتری تعمیرکار به محل خرابی مراجعه کرده و پس از تشخیص ایراد و عیب در صورت تایید مشتری آغاز به تعمیر دستگاه خواهد کرد.

متداول ترین مشکلات ساید بای ساید ال جی

ما در این مقاله سعی داریم تا خوانندگان را با متداول ترین مشکلات یخچال ساید بای ساید آشنا کنیم مثل:

– عدم یخ سازی در یخچال ساید بای ساید

عدم یخ سازی در تعمیر ساید بای ساید ممکن است به دلیل مناسب نبودن دمای داخلی محوطه فریزر برای ساختن یخ، اشکال در آبرسانی به جا یخی، خاموش بودن برنامه یخ ساز باشد.

– بوی بد داخل یخچال ساید بای ساید

بوی بد یخچال بسیار آزاردهنده است. هربار که اقدام به باز کردن یخچال کنید بوی بد آن آزارتان می دهد. دلایل این بو می تواند به علت خاموشی زیاد یخچال باشد که مدتی است از آن استفاده نکرده اید. دلیل دیگر شاید برای این است که تهویه یخچال به درستی کار نمی کند یا از ظروف بدون در پوش حاوی مواد غذایی با بوی تند استفاده کرده اید.

– اتومات نکردن یخچال ساید بای ساید

در صورتی که سرمای یخچال خوب باشد اما یخچال اتومات نکند احتمالا ترموستات ایراد دارد . این مشکل با علائمی مانند یخ زدن مواد غذایی مثل ماست و تخم مرغ مواجه هست. اما در زمینه تعمیر ساید بای ساید در پردیس پیشنهاد می دهیم به مواردی چون: ضیف بودن موتور و ترموستات معیوب را نیز دقت کنید.

– خنک نکردن یخچال ساید بای ساید

در خصوص خنک نشدن یخچال ساید بای ساید شاید برق کافی به مدار داخلی آن نمی رسد. ترموستات یخچال را پیدا کرده و بررسی کنید که روی دمای مناسب تنظیم شده باشد. یا تنظیم دمای داخلی یخچال را ریست کرده و دوباره چک کنید. در غیر اینصورت بهتر است در صورت لزوم به تکنسین متخصص کا را بسپارید.

– نشت آب از زیر یخچال ساید بای ساید

آب دادن یخچال از جمله مشکلاتی است که ابدا نباید نادیده بگیرید زیرا نشتی آب هم به خود دستگاه و هم به کف آشپزخانه آسیب وارد خواهد کرد. از دلایل جمع شدن آب زیر یخچال، مربوط به لاستیک درب یخچال، مسدود شدن لوله تخلیه یخچال، پوشده شدن اواپراتور از برفک است. جمع شدن آب در کف یخچال یکی از رایج‌ترین و شایع‌ترین خرابی ‌های یخچال فریزرها می‌باشد. زمانی که آب زیر جا میوه ای یا کف یخچال جمع می‌ شود، به احتمال زیاد یکی از قطعات سیستم دیفراست به مشکل برخورده است. ریختن آب از پشت یخچال فریزر اغلب نشان دهنده این است که شیر آب یا لوله آب نشتی دارد. برای رفع مشکل آب دادن پشت یخچال، یخچال فریزر را از برق بکشید و لوله آبی که از دیوار به یخچال می‌آید را بررسی کنید.

 

– سر و صدای زیاد و غیر عادی یخچال ساید بای ساید

صدای خرخر یخچال مربوط به گردش گاز مبرد در داخل لوله ها است. شنیدن این صدا امری طبیعی است اما اگر لوله ها فرسوده باشند رسوبات آن ها و خوردگی های موتور به همراه گاز مبرد در داخل کویل ها به حرکت در می آیند و همین باعث به وجود آمدن صدای خرخر غیر عادی می شود. صدای وز وز یخچال می تواند به خاطر چسباندن اجسام روی یخچال باشد. ابتدا این اجسام را از یخچال جدا کنید، اگر صدا ادامه پیدا کرد ممکن است علت آن تراز نبودن یخچال باشد. تعمیر ساید بای ساید در این موارد نیاز به تشخیص درست دارد ما می توانیم در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در پردیس در این زمینه به شما کمک کنیم.

– برفک داخل یخچال ساید بای ساید

برفک زدن در یخچال‌ ساید، امری چندان عادی نیست. علت برفک زدن یخچال ساید که به صورت نوفراست یا بدون برفک بسیار اسان می باشد. به طور طبیعی در یخچال ساید هوای سرد باید جریان داشته باشد. این هوا باید در بین تمامی قطعات یخچال فریزر ساید در حال گردش باشد و در انتها باعث سرد شدن مواد غذایی و همچنین منجمد شدن فریزر یخچال ساید می شود. حالا اگر که به هر دلیلی هوای گرم و یا مرطوب داخل یخچال ساید باشد، باعث میشود تا واکنشی رخ بدهد و برفک ایجاد شود. اگر که این اختلال را سریع تر تعمیر نکنید، به مرور برفک‌ یخچال ساید سخت تر شده و تبدیل به یخ می ‌شوند و در انتها منجر به بروز اختلال در یخچال ساید می‌شود.

– کار نکردن یخچال ساید بای ساید

اولین مرحله از عیب یابی یخچال فریزر باید پریز برق را بررسی کنید و مطمئن شوید که دوشاخه به برق متصل است در صورتی که دوشاخه به پریز وصل بود و بازهم یخچال کار نکرد باید پریز برق را به وسیله فاز متر و یا یک وسیله برقی کوچک امتحان کنید در صورت که وسیله برقی روشن شد مطمئنا ایراد از خود یخچال فریزر است.برای عیب یابی یخچال فریزر پس از توجه به مراحل قبل باید بدانید که ایراد از برد و یا قطعات الکترونیکی یخچال فریزر است و باید آن را بررسی و تعمیر کنید در صورت لزوم با متخصص تماس بگیرید.

– مزه بد آب در یخچال ساید بای ساید

در صورت حس کردن مزه بد آب در یخچال ساید به توصیه کارشناسان تعمیر ساید بای ساید در پردیس باید حتما فیلتر آب تعویض گردد.

– بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید

اگر در یخچال ساید شما بسته نمی شود می تواند به علت خراب بودن لاستیک دور در باشد. یا اینکه لولای در از تنظیم خود خارج شده باشد. اما عمده ترین دلیل به پر بودن بیش از حد یخچال بر می گردد.

– نشتی گاز یخچال

در تعمیر ساید بای ساید در خصوص نشتی گاز یخچال علت می تواند از خرابی و پوسیدگی لوله ها، ضرب دیدگی درایر، سوراخ شدن بدنه داخلی در اثر تمیزکاری اشتباه باشد.

تنها نمایندگی رسمی خدمات گلدیران (LGوGPLUS) در پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، گیلاوند و لواسان​

بهترین انتخاب

تجربه متفاوت استفاده از خدمات الجی پردیس

ارائه خدمات با کیفیت در سراسر ایران

پاسخگویی شبانه روزی در ۳۶۵ روز سال

نیروی کار متخصص و با تجربه

۱۸۰ روز ضمانت قطعات

جاروبرقی

ماشین لباسشویی

ماشین ظرفشویی

ماکروو

یخچال فریزر

ساید باید ساید

تعمیرات در محل

 شما میتوانید در صورت نیاز به تعمیر کلیه امور تعمیراتی، در محلی که دستگاه وجود دارد با همکاران ما در واحد پشتیانی در ارتباط باشید،میتوانید به راحتی مشکلات خود را به همکاران ما اعلام کنید ..

سوالات متداول

ساید بای ساید هر چندوقت یکبار نیاز به تعویض فیلتر دارد؟

یخچال ها دو نوع فیلتر دارند؛ یکی فیلتر بیرونی یخچال ساید و دیگری فیلتر داخلی ساید که هر کدام با توجه به سختی آب منطقه از ۶ ماه تا۱ سال یکبار باید تعویض گردند.

چرا ساید بای ساید به صورت مداوم کار می کند و خاموش نمی شود؟

در خصوص تعمیر ساید بای ساید باید بگوییم که این مشکل می تواند به علت اختلال در دیفراست، کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و خراب شدن سنسور باشد.

علت آبریزش ساید بای ساید چیست؟

این مشکل می تواند به علت مسدود بودن لوله های تخلیه یخچال ساید بای ساید یا برفک غیر معمول در این یخچال ها باشد.

آیا ال جی پردیس تعمیر قطعات را انجام می دهد؟

برخی خرابی ها و تعمیر ساید بای ساید با تعویض قطعات صورت می گیرد. اما تکنسین های نمایندگی ال جی پردیس تا جایی که ممکن است سعی دارند قطعات را تعمیر کنند تا مشتریان متحمل هزینه های بیش از حد نشوند.

 نیاز به تعمیرات دارید؟ تیم ما متشکل از بهترین متخصصان تعمیرکار وسایل الکترونیکی است پس کار خود را به ما بسپارید …
 
 
گواهینامه ها

نظرات مشتریان

آنها قبلا از خدمات ما استفاده کرده اند

150
مشتریان ما
200
رضایت مشتری
100
مشتریان وفادار
500
درخواست ها
سبد خرید
حساب کاربری من

فرم اطلاعات کاربران